
Zdroj: FB Inveo
Investiční skupina SPM rozšiřuje své portfolio o českou digitální agenturu Inveo. Ta na trhu působí 15 let a poskytuje komplexní technologická i marketingová řešení klientům, mezi které patří například Asko, Alpine Pro, L’Oréal, Teta nebo J&T Banka. Skupina SPM v agentuře Inveo získává 100% podíl, hodnotu transakce se obě strany dohodly nezveřejňovat.
„Jsem rád, že můžeme na palubě SPM přivítat právě agenturu Inveo. Velmi nás zaujala inovativnost v oblasti technologického vývoje a marketingu. Tyto kompetence a know-how plánujeme využít také napříč naším investičním portfoliem, ve kterém hraje právě oblast e-commerce a marketingu klíčovou roli,” říká Slavomír Pavlíček, spoluzakladatel a Managing Partner SPM Invest.
„Prodej Inveo je pro nás přirozeným vyústěním více než patnáctileté práce na budování silného a inovativního hráče v oblasti e-commerce. Jsem hrdý na to, jaký tým se nám podařilo vytvořit a jaké projekty jsme společně realizovali. Tato transakce potvrzuje, že naše strategie byla správná a že Inveo má před sebou další úspěšnou kapitolu pod novým managementem. Věřím, že nový vlastník naváže na naše hodnoty a posune Inveo ještě dál,“ dodává Michal Menšík, zakladatel V-Sharp Ventures, dosavadního vlastníka agentury Inveo.
Klíčovou součástí portfolia agentury je vlastní e-commerce platforma Entilos, která nabízí flexibilní a škálovatelné řešení především pro střední a velké e-shopy narážející na limity šablonových nebo modulárních systémů. Platforma umožňuje propojení s dalšími systémy, jako jsou CRM, ERP či mobilní aplikace, a její vývoj je průběžně upravován dle potřeb klientů a trendů trhu – včetně integrace nejnovějších technologií, například umělé inteligence (AI).
-stk-