
Zdroj: DoDo
Technologicko-logistická společnost DoDo od června spolupracuje v oblasti mediální a strategické komunikace s PR agenturou Adison. Ta zvítězila ve výběrovém řízení a nahradila tak dosavadní FYI Prague.
„DoDo dál roste napříč segmenty i trhy a klíčovým tématem je slotové doručování – tedy možnost zvolit si konkrétní den a časový slot pro doručení. Právě v něm vidíme budoucnost pohodlné a předvídatelné logistiky nejen při nákupu potravin online, ale napříč celou e-commerce. Díky naší technologii umožňujeme e-shopům nabídnout zákazníkům vyšší komfort doručení, a tím i lepší zákaznickou zkušenost. Chceme dál formovat trh a zvyšovat povědomí o tom, že i doručení může být služba, kterou si zákazník naplánuje podle svých potřeb – ne naopak. Jsme rádi, že máme na své straně partnera, který rozumí médiím i technologickému kontextu a pomůže nám tato témata komunikovat napříč odbornou i mainstreamovou veřejností,“ vysvětluje volbu PR & Content Manager DoDo Adam Rapák.
-stk-