Kláštorná Kalcia se v kampani věnuje tématu dlouhověkosti

pátek, 27. června 2025, 12:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Kláštorná Kalcia spouští osmidílný podcast Prameny dlouhověkosti, toto téma chce ukázat z různých perspektiv. 

Zdroj: Kláštorná Kalcia

Zdroj: Kláštorná Kalcia

Minerální voda Kláštorná Kalcia, kterou na českém a slovenském trhu distribuuje Kofola ČeskoSlovensko, startuje novou kampaň, v níž se bude zabývat dlouhověkostí. Staví především na osmidílném podcastu Prameny dlouhověkosti, který od května do října představí toto téma z různých úhlů. 

„Myšlenka spojit Kláštornou Kalcia s tématem longevity, které stále více rezonuje mezi odborníky i veřejností, přirozeně vyplynula z jejího obsahu vápníku a hořčíku – minerálů, které pomáhají udržovat tělo i mysl v kondici,“ říká Michaela Ferstlová, idea maker a copywriter v agentuře Kaspen/Jung von Matt, jež je pod kampaní podepsána. „Naším cílem bylo postavit značku do role propojovatele těchto přirozených diskusí a etablovat Kláštornou Kalcia jako nepostradatelného partnera pro všechny, kdo chtějí své zdraví vnímat komplexně – od prevence po dlouhodobou vitalitu,“ dodává. 

Kampaň záměrně opomíjí televizní reklamu. „Nechtěli jsme jít cestou dalšího reklamního spotu. Cílem kampaně bylo přinést odborné praktické informace a rady z oblasti zdraví pro naše spotřebitelů a propojit je s odborníky v jednotlivých oborech,“ vysvětluje Veronika Slováková, senior brand manažerka značky Kláštorná Kalcia, s tím, že z tohoto důvodu vysvětluje komunikace, co je důležité pro budování dlouhodobého a pevného zdraví v komplexním smyslu a jak k tomu přispívá doplňování minerálu v přírodní formě. 

První fáze kampaně odstartovala v květnu prostřednictvím out-of-home a digitálních formátů, paralelně se na sociálních sítích rozběhla komunikační linka edukačního charakteru. Ta má za úkol seznámit sledující s komplexním tématem dlouhověkosti skrze čtyři jednoduché pilíře: pohyb, stravu, mysl a vztahy. Vizuály pro sociální sítě byly částečně vytvořeny s pomocí umělé inteligence.

„Největší výzvou netelevizně-centrické kampaně je zajištění masového zásahu. Proto jsme pro její aktivační část zvolili formát podcastů, které poběží na všech běžně dostupných streamovacích platformách v Česku a na Slovensku. Ty mají potenciál široké publikum nejen oslovit, ale také mu atraktivním a inovativním způsobem předat význam vápníku a hořčíku v kontextu dlouhodobě udržitelného zdraví,“ říká Barbora Hájková, CEO agentury Kaspen/Jung von Matt. Podcast vychází každé dva týdny a provází jím česko-slovenská dvojice moderátorů – lékař Boris Bajer a Petr Mára. Prvním hostel byl výživový specialista Petr Havlíček, který se stal i ambasadorem značky. 

Kromě audio a video verze podcastu, jehož produkci zajišťuje společnost Datarun, vzniká také řada kratších obsahových formátů pro sociální sítě jak ambasadorů, hostů a moderátorů, tak samotné značky.

Kampaň vyvrcholí v říjnu soutěží na sociálních sítích o komplexní screening zdravotního stavu. Součástí screeningu je mimo jiné i denzitometrické vyšetření hustoty kostí. Výherci budou vyhlášeni 20. října na Světový den osteoporózy, který se tak stane nejen oficiálním, ale i symbolickým zakončením celé kampaně. 

Credits

  • Kreativní agentura: Kaspen/Jung von Matt
  • Creative director: Tomáš Kopečný
  • Executive managing director: Barbora Hájková
  • Junior account manager: Šimon Kozák
  • Creative idea & copywriting: Michaela Ferstlová 
  • Art director: Richard Svárovský
  • Produkce: Datarun
  • CGI: Adam Bartas 

-stk-