
Zdroj: Radegast
V nové kampani „Horkosť, za ktorou si stojíme“ sdílí pivo Radegast slovenským spotřebitelům hodnoty, o které se opírá – především hořkost a výběr surovin. Nosným motivem kampaně je socha boha hojnosti a úrody Radegasta, která z vrcholů Beskyd dohlíží na to, aby „pivo Radegast bylo vždy perfektní".
„Touto kampaní chceme charakteristické prvky Radegastu přiblížit slovenskému publiku,“ uvádí Zuzana Fabčinová, manažerka značky Radegast na Slovensku.
Nová kampaň, kterou připravila agentura Boomerang, pracuje se zavedeným claimem „Život je hořký. Bohudík!“.
Zdroj: Radegast
Kampaň zahrnuje televizní / sponzorský vzkaz a digitální kampaň. Exekuce byla vytvořena kombinací postprodukce a natočených záběrů Beskyd.
Credits
- Klient: Plzeňský Prazdroj – značka Radegast
Josef Jalůvka, Senior Brand manager Radegast CZ/SK
Zuzana Fabčinová, Brand manager Radegast SK - Agentura: Boomerang Communication
Robert Marek, Senior Project Team Leader
Pavel Sobek, Creative Leader, Idea Maker & Copywriter
Miloslav Daněk, Art Director
Jaroslav Šlauf, Art Director, digital
Vít Nešpor, Social Media Manager - Produkce: RUR – vizuální post-produkce a 3D
MastrCrane - vizuální část produkce v Beskydech
-mav-