Radiohouse spouští podcast Audio Arena o rádiové reklamě

čtvrtek, 26. června 2025, 07:20 Aktuality, Rádio MediaGuru

Zastupitelství Radiohouse spouští byznysový podcast Audio Arena. Přinese rozhovory s byznysmeny a zaměří se i na využití rádiové reklamy.

Audio Arena, zdroj.: Radiohouse

Audio Arena, zdroj.: Radiohouse

Mediální zastupitelství Radiohouse spouští byznysový podcast Audio Arena. Série se zaměří na rozhovory s úspěšnými podnikateli se silným příběhem, kteří svůj byznys opírají o rozhlasovou reklamu. Rozhovory zároveň poslouží jako nástroj pro popularizaci rádia jako efektivního mediatypu v Česku.

„Základní myšlenka spočívá v tom, že většina lidí zná z rádia značky našich inzerentů, ale už méně jich zná detail jejich byznysu – a ještě méně pak samotné lidi v jejich pozadí. To jsme chtěli změnit, protože právě oni tu s námi jsou a mění Česko,“ říká Štěpán Ryska, jednatel Radiohouse.

Hosty zpovídá Kateřina Pechová, moderátorka Hitrádia City. Pořad je produkován pro všechny formáty – od video platforem, přes audio podcasty až po krátké citace a úryvky ve vysílání rádií.

„Plně multiplatformní přístup znamená, že posluchači mohou obsah vidět na YouTube, slyšet na Blaníku nebo Fajnu, nebo poslouchat v podcastu Chytrý (jak) rádio. Každá verze je trochu jiná a cílená na konkrétní publikum daného kanálu,“ říká Petr Uchytil, marketingový ředitel Radiohouse.

Každý host se dotkne i tématu rozhlasové reklamy jako formy marketingové komunikace.

„Tento obsah s jejich souhlasem používáme k podpoře rádia jako mediatypu. Je to kombinace proma našich klientů a našich rádií. Začínáme intenzivněji v Praze a středních Čechách a postupně budeme pokračovat do dalších regionů,“ říká Petr Harcuba, ředitel centrálního prodeje. 

Prvním hostem byl podnikatel a sběratel stavebnice Lego Miloš Křeček, majitel sítě Muzeum of Bricks a největší soukromé sbírky Lego na světě. Mezi dalšími hosty se objeví například „trenýrkový král“ Ruslan Skopal nebo stěhovák Tomáš Vrána.

Audio Arena, zdroj: Radiohouse

Audio Arena má ambici publikovat dva díly měsíčně. Pořad vzniká ve studiu Audiotech v Praze, přičemž v plánu je využít i regionální studia partnerských rádií. 

-mav-