Rexona v letní kampani říká, že „cestuje bez potu"

úterý, 1. července 2025, 10:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

Reklamní kampaň značky Rexona od agentury Digičáry označila prostředky hromadné dopravy, které jezdí „bez potu".

Letní kampaň značky Rexona, zdroj: Digičáry

Letní kampaň značky Rexona, zdroj: Digičáry

Ve vlacích a autobusech v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Bratislavě či Košicích se objevily žluto-černé cedule hlásící, že „tahle linka jede bez potu“. Jde o kampaň Rexony, značky společnosti Unilever, z dílny agentury Digičáry.

Jádro nápadu vyjadřuje myšlenku, že „kdo používá Rexonu, nemusí se bát zvednout ruce a držet se madla”. Kampani dominuje kontrastní žluto-černá páska a dlouhodobý vizuální prvek Rexony: dynamické postavy ozářené neonovým glow.

Reklamy cestují uvnitř vozů, na jejich dveřích, v rámečcích vlakových vagónů i na LCD obrazovkách ve více než desítce českých a slovenských měst.

Kampaň se dostala i na cyklostezky (Braník, Trója), sportoviště (Gutovka) a koupaliště (Hradec Králové, Ostrava, Tábor) ve variaci: „Máš s sebou Rexonu? Tady se jezdí Bez potu.“, resp. „Máš s sebou Rexonu? U bazénu Bez potu".

„Chtěli jsme dodat výraznou kampaň, komunikovanou ve správný čas na správném místě,“ vysvětluje Vít Koubský, ideamaker projektu. „Nevybíravě upozorňujeme na častý problém hromadné dopravy, vrcholící zejména v letních měsících. Reklama má oslovit zejména ty, kteří nejsou zvyklí denně používat kvalitní antiperspiranty nebo deodoranty. Sám hraju tenis, chodím na túry a nechci být ten, kdo pak bude v MHD cítit, vždycky s sebou v batohu nosím sprej.“

S konceptem přišel Koubský, ale Jan Bouša, creative director agentury Digičáry, dodal konceptu finální podobu v podobě varovného dopravního oznámení.

 „Digičáry zasadily do našeho dlouhodobého komunikačního rámce sdělení přichystané na míru pro dané umístění,“ dodala Monika Vybíralová, marketingová manažerka Rexona CZ/SK.

-mav-