
Zdroj: Tic Tac / Ferrero
Značka dražé Tic Tac z portfolia společnosti Ferrero zahajuje letní kampaň s mottem „Osvěž si léto“. Hudba je výrazným motivem ve vizuálech, ale i v reklamních spotech. Součástí je i propojení s hudebním festivalem Colours of Ostrava.
V loňském roce nabídla značka aktivaci pro návštěvníky na festivale Lollapalooza v Berlíně či Brazílii, v tuzemsku půjde o první spolupráci tohoto druhu. Na návštěvníky Colours of Ostrava bude ve stánku Tic Tac čekat nabídka několika příchutí, foto koutek, make-up artistka nebo kolo štěstí, a nebude chybět ani ochutnávka novinky Tic Tac Two.
„Vloni se značka Tic Tac poprvé spojila s festivalem Lollapalooza a po úspěšné premiéře naváže na spolupráci i tento rok. Zároveň se nám letos podařilo propojit se na lokální úrovni s Colours of Ostrava, což nás velmi těší, a doufáme, že díky Tic Tac budou pro návštěvníky dny strávené v areálu Dolní oblasti Vítkovice ještě příjemnější a zábavnější,“ uvádí Markéta Zezulová, Country Marketing Manager pro Nutella a Tic Tac.
-stk-