Zlatý středník zveřejňuje shortlist, z agentur boduje MSL

čtvrtek, 26. června 2025, 11:00 Aktuality, PR MediaGuru

Zlatý středník zná finalisty svého 23. ročníku. Nejvíce nominací má agentura MSL Czech Republic, ze zadavatelů Jsme Fér a Plzeňský Prazdroj. 

Zdroj: ASCOPA

Zdroj: ASCOPA

Soutěž komunikačních projektů a firemních médií Zlatý středník, kterou pořádá Asociace strategické komunikace a vztahů s veřejností (ASCOPA), oznamuje finalisty 23. ročníku. Shortlisty byly 25. června slavnostně představeny v prostorách PressCentra ČTK.

Z celkového počtu 642 přihlášek do 20 hlavních a 9 oborových kategorií postoupilo do finále 174 prací. Mezi nejúspěšnější zadavatele, kteří získali pět nominací, patří iniciativa Jsme Fér a Plzeňský Prazdroj. Deset želízek v ohni má agentura MSL Czech Republic. Vyhlášení vítězů proběhne ve čtvrtek 11. září v Empire Hall ve Slovanském domě v Praze.

Přihlášky letos hodnotilo 141 porotců v rámci 18 porot v průběhu května až června. Nejvíce přihlášek zaznamenala hlavní kategorie „Společenská odpovědnost, udržitelnost a ESG“, následovaná kategoriemi „Event“ a „Integrovaná kampaň“. V oborových kategoriích dominoval „Neziskový sektor“ následovaný oblastmi „Sport, zábava, umění, média, cestovní ruch a gastronomie“ a „Průmysl, strojírenství a energetika“. Do finále se letos dostalo také 34 slovenských projektů, což představuje nárůst oproti předchozímu roku.

Během slavnostního večera budou vyhlášeni vítězové jednotlivých kategorií a uděleny ceny Top rated za výjimečné projekty. Opět budou předány i Grand Prix, letos v šesti kategoriích: Projekt roku, Nejlepší agentura, Talent, Osobnost PR, Měření efektivity a nově Odpovědná komunikace. Tato nová kategorie oceňuje kampaně naplňující odpovědnou roli a pozitivní společenský dopad komunikace. Nejlepší z letošních finalistů zároveň postoupí do světové soutěže World Public Relations & Communication Awards.

Kompletní seznam finalistů najdete na odkazu zde.

-stk-