Netflix jedná se Spotify a zařadí vysílání lineární televize
Rozdíl mezi klasickou a online televizí se začíná stírat, když rozhodující hráči streamovacího byznysu podnikají kroky směrem k televiznímu vysílání, všímá si Erika Luzsicza.

Ilustrační foto, zdroj: Unsplash
Streamovací giganti chystají zajímavé novinky, při kterých se pomalu stírá rozdíl mezi klasickou a online televizí. Alespoň takto lze číst aktuální zprávy na poli televizní zábavy. Tahoun trhu Netflix nepřestává překvapovat, jakým způsobem se snaží udržet svoji pozici a jak vylepšit vlastní nabídku. Podle Wall Street Journal společnost vyjednává se Spotify o zařazení živých koncertů a vysílání hudebních cen.
Obě společnosti tato jednání odmítla komentovat, ale podle dalších zdrojů Netflix jednal také o možnosti zařazení do vysílání rozhovorů s celebritami. Cílem je samozřejmě udržet si diváckou pozornost a také navýšit příjmy z reklamy, které by se do těchto formátů víc než hodily.
Aktuálně zařadil do nabídky novou reality show zvanou Skupina naslepo zaměřenou na budování skupiny. Obsazeny byly i populární tváře jako Nicole Scherzinger nebo Kelly Rowland. Z jednání se Spotify prý také unikla informace, že o dalším podobném pořadu se jedná a začít by se mohl vysílat v následujících měsících.
Klasické televize pronikají do nabídek VOD
Další novinkou mezi streamovacími giganty je zařazení vysílání klasické televize. Jako první s tím přišel Netflix, který nabídne ve Francii vysílání TF1. Hned posléze přišel s obdobným krokem konkurent Amazon Prime. Ten pro změnu nabídne veřejnoprávní France TV.
Ředitelka francouzské televizní skupiny to označila jako „sblížení Francouzů“. Na kolik si budou lidé v zemi galského kohout blízcí se teprve uvidí, ale už teď je jasné, že průnik klasické televize do streamování se může rozjet naplno.
Autorka text: Erika Luzsicza, Axocom