
Matěj Slavík, zdroj: Ovečkárna
Ovečkárna, e-shop zaměřený na produkty z ovčí vlny patřící do skupiny Enterstore, má nového šéfa marketingu. Do pozice Chief Marketing Officer nově nastupuje Matěj Slavík, který přichází z Notina. V novém působišti bude mít na starosti kompletní marketingové oddělení napříč značkou, výkonnostními kanály, CRM i webem. Zodpovídat bude za komunikaci značky, strategii kampaní, akviziční i retenční aktivity a propojení marketingu s produktovým a obchodním plánem.
Matěj Slavík se pohybuje v online marketingu přes 15 let. Začínal jako PPC specialista a své know-how rozvíjel kromě Notina i v Seznamu. V Notinu má za sebou více než dvanáctiletou kariéru, kde posledních šest let vedl tým padesáti specialistů napříč dvaceti sedmi evropskými trhy. Spravoval rozpočty v řádech desítek milionů eur a měl na starosti celé spektrum kanálů od PPC, přes affiliate marketing a srovnávače, až po SEO a placená sociální média.
„Do Ovečkárny jsem přišel, protože mi to dává smysl – značka má jasné hodnoty, skvělé produkty a věrné zákazníky. Nechci tu věci bourat, ale navázat na to, co už funguje, a posunout to dál. Mým cílem je postavit značku, která bude dlouhodobě silná a rozpoznatelná. Opírám se přitom o data, zkušenosti z výkonu a selský rozum. Chci, aby každý kontakt se značkou – od první reklamy po doručení balíku – dával zákazníkovi smysl a důvod se vracet,“ říká Matěj Slavík.
-stk-