Značka Cinnamood otevírá v Praze své první prodejny

pátek, 18. července 2025, 15:20 Aktuality, Retail MediaGuru

Skořicové rolky Cinnamood přicházejí do Česka. V Praze otvírají první dvě prodejny, v plánu je rozšiřování i do dalších měst republiky.

Zdroj: Cinnamood

Zdroj: Cinnamood

Značka Cinnamood, pod kterou se skrývají skořicové rolky převážně rostlinného původu, Česku otvírá své první dvě pobočky v Praze: v ulicích Jungmannova a Náměstí Jiřího z Poděbrad.

„Když jsme Cinnamood zakládali, chtěli jsme obyčejného skořicového šneka povýšit na něco víc," popisuje vznik značky její spoluzakladatel Luca Breuer, který přijel z Německa osobně podpořit slavnostní otevření pobočky v Jungmannově ulici. Ta se v sobotu 19. července otevře českým zákazníkům jako v pořadí 43. pobočka Cinnamood v Evropě.

V ulici Jungmannova je prodejna s výdejem s sebou, na Náměstí Jiřího z Poděbrad se zázemím k posezení. Při příležitosti slavnostního otevření nabídne prvním zákazníkům 100 rolek zdarma.

Sortiment německé značky tvoří více než 15 chuťových variant, z nichž většina je čistě rostlinného původu – od pistácie a kokosu, přes Bueno po Chocolate Cherry nebo Matcha Roll.

„Náplně vyrábíme z německých surovin, ovocnou šťávu dovážíme z Francie a necháváme si pražit vlastní kávu. V létě si u nás zákazníci dopřejí s kousky rolky i veganskou zmrzlinu,“ komentuje Anna Schlecht, spoluzakladatelka Cinnamood.

Do Česka koncept přivedla Rufina Tsybyktarova, která Cinnamood poprvé ochutnala v Berlíně. „Pocházím z Kazachstánu, kde je sdílení a pohostinnost každodenní součástí života. V Praze chci vytvořit místo, kde se lidé rádi zastaví a vychutnají naše produkty. A když odcházejí, chceme, aby se k nám zase vrátili,“ dodává Rufina.

Značka se zrodila v Kolíně nad Rýnem v roce 2022. Za jejím zrodem stáli Anna Schlecht a Luca Breuer. Z malé lokální pekárny vybudovali značku, jejíž produkty dnes zákazníci koupí na čtyřech světových trzích - pátým je nyní Česko. Jen v domácím Kolíně nad Rýnem se denně prodá až 6 tisíc rolek.

„V propagaci našich rolek sázíme především na komunitu, která se kolem značky vytvořila i díky Instagramu a spolupráci s food influencery. Věříme, že takový přístup překoná krátkodobý trend,“ dodávají zakladatelé.

Cinnamood plánuje expanzi nejen v Praze, ale i do dalších částí Česka. V přípravě jsou nové pobočky v obchodních centrech a vlajková prodejna v ještě frekventovanější lokalitě v centru hlavního města. V plánu je také vstup do Brna a dalších velkých měst. Značka si klade ambiciózní cíl – do konce roku prodat až 800 tisíc rolek a vytvořit minimálně 30 nových pracovních míst.

-mav-