
Zdroj: Levi's
Značka Levi’s spouští poslední fázi své celoroční kampaně s názvem Reiimagine, jejíž tváří je zpěvačka Beyoncé. S ní postupně odhaluje reinterpretace známých reklam značky. Po spotech Launderette, Pool Hall a Refrigerator nyní představuje The Denim Cowboy, v němž se objeví kousky ze společné denimové kolekce.
Beyoncé v novém spotu, jehož režie se opět ujala Melina Matsoukas, navazuje na Pool Hall. Vrací se do kulečníkové herny spolu s hercem Timothy Olyphantem, aby odhalila, že její výhra jsou jeho vlastní 501 džíny. Na sobě má zpěvačka v kompletu posetém třpytivými kameny s Levi’s siluetou 501 Curve jeans. Celý komplet je součástí nové kolekce Beyoncé X Levi's, která půjde do prodeje 7. srpna.
„The Denim Cowboy slouží jako vyvrcholení celé kampaně Levi’s Reiimagine a jde o finální oslavu partnerství s Beyoncé, které opět posunulo možnosti interpretace našeho odkazu,” říká Kenny Mitchell, globální marketingový ředitel Levi’s brand v rámci Levi Strauss & Co. „Kampaň ukazuje nový způsob a úroveň spolupráce, která staví ženy do středu příběhu a slouží v Levi’s jako nový impulz a nová kapitola v historii značky, která ho drží v pozici hybatele kulturního dění,” dodává.
-stk-