Answear propojuje v kampani slovní hříčky s tancem

úterý, 23. září 2025, 21:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Klíčovým motivem podzimní kampaně Answear je propojení módy s emocemi prostřednictvím tance a hry se slovy. 

Zdroj: Answear

Zdroj: Answear

Módní e-shop Answear spouští novou kampaň pro letošní podzim a zimu. Nadále v ní komunikuje koncept „Zahalte svůj život do vzácných věcí.“. Jejím klíčovým motivem je propojení prémiové módy s emocemi prostřednictvím tance a hry se slovy. 

Kampaň poběží napříč 12 trhy, kde e-shop působí. V České republice se kampaň objeví od 22. září v televizi, konkrétně na stanici TV Nova, dále v tisku, outdooru, na internetu a sociálních sítích. Součástí jsou i PR aktivity a spolupráce s influencery Zuzanou Novákovou Stráskou a Filipem Vaňkem.

„V této kampani je oním vzácným prvkem tanec – univerzální jazyk intimity a stylu. Dva spoty, dva odlišné prostory, ale jeden společný módní příběh, který se pohybuje s námi. Tanec odhaluje skutečnou osobnost oblečení a vytváří vztahy – s ostatními, s naším vlastním tělem i s prostorem kolem nás,“ komentuje koncept Nicole Groesslová, country manažerka Answear pro Česko a Slovensko.

Kampaň tvoří dva choreograficky laděné spoty, které reflektují dvojí význam oblečení i samotných sloganů. První z nich se odehrává v intimním prostoru hotelového pokoje, kde se hlavními hrdiny stávají bílá košile značky Paul Smith a krajkové šaty od Twinset. Doplňuje ho slogan „Nezahaluje mě, aby mě skryla. Zahaluje mě, aby poté odhalila víc”.

Druhý spot zve diváka do otevřeného parku, kde se v rytmu tance objevuje třetí, nečekaná postava – vlněný kabát od Patrizia Pepe. Jeho role nespočívá pouze v ochraně před chladem, ale symbolizuje i emocionální teplo, které vzniká mezi dvěma lidmi. Slogan „Nepotřebujete ho, aby vás zahřál. Potřebujete ho, abyste cítili teplo,“ posouvá vnímání oděvu za hranice funkčnosti a mění jej v univerzální médium – nositele vzpomínek, citů a vztahů.

„V této kampani hovoříme o tom, jak může mít jeden kus oblečení více významů – v závislosti na tom, kdo jej nosí a za jakých okolností. Stejně jako vztahy mezi lidmi mají různé odstíny a barvy, i naše oblečení nabývá nových rozměrů v závislosti na kontextu,“ říká Marta Sawicka, ředitelka image marketingu Answear.com.

Za vznikem kampaně stojí polská agentura Saatchi & Saatchi. Režie se ujala Adi Halfin, choreografie Emilie Leriche, styling připravil Łukasz Witek z Answear. V hlavních rolích se představí Mathilde Lin, David Lagerqvist, Angele Villanueva Jara, finalistka soutěže You Can Dance, a Mermoz Melchior. Produkci realizovala společnost Shootme.

Credits

  • Kreativní agentura: Saatchi&Saatchi (PL)
  • Produkční agentura: Shootme
  • Režie: Adi Halfin
  • Creative director: Marta Sawicka
  • Account direct CZ/SK: Nicole Groesslová
  • Mediální zastřešení CZ/SK: NeoMedia

-stk-