Love Island má o 62 % více platících na Oneplay, roste i na sítích

středa, 24. září 2025, 15:15 Aktuality, TV, Internet & Mobil MediaGuru

Počet impresí obsahu reality show Love Island 2025 se letos na sociálních sítích více než zdvojnásobil. Vyšší zájem oproti loňsku eviduje TV Nova i mezi platícími uživateli platforem Oneplay a Voyo.sk.

Love Island, zdroj: TV Nova

Love Island, zdroj: TV Nova

Reality show Love Island 2025 letos zaznamenala výrazný sledovanosti i dosahu na sociálních sítích v Česku a na Slovensku. Podle dat televize Nova se počet impresí obsahu více než zdvojnásobil (+124 % na 132,7 milionu), především díky platformám TikTok a Instagram, kde zhlédnutí meziročně stoupla o 256 %. Napříč sociálními sítěmi dosáhla show 29,5 milionu zhlédnutí videí (+38 %).

Zvýšil se také počet aktivních platících uživatelů sledujících pořad na streamovacích platformách. V Česku na Oneplay jich bylo o 62 % více než v loňském roce, na Slovensku na Voyo.sk o 17 % více, uvedla TV Nova.

Na Instagramu bylo zaznamenáno 91,5 milionu zhlédnutí, což je o 142 % více než v roce 2024. TikTok přinesl 21,5 milionu zhlédnutí (+52,8 %). Počet sledujících na obou platformách překročil hranici 513 tisíc, což představuje meziroční nárůst o 57 %. Interakce uživatelů (komentáře, lajky a další formy zapojení) vzrostly o 82 %.

Růst zaznamenaly i další kanály. Obsah Love Islandu měl na Facebooku 13 milionů zobrazení (+133,5 %) a 4,2 milionu zhlédnutí videí (+5,5 %). YouTube kanál show vykázal 915 tisíc video views, což znamená meziroční růst o 39 %.

 V lineárním TV vysílání se meziročně zvýšil podíl sledovanosti u žen 35–44 let a mužů 25–34 let v Česku, na Slovensku v kategorii žen 14–25 let činil podíl 47,4 %.

-mav.