
Karel Konečný, zdroj: Mondelēz International
Do čela marketingu společnosti Mondelēz International na českém, slovenském a maďarském trhu nastupuje Karel Konečný. Povede tým odpovědný za tvorbu marketingových strategií globálních značek Oreo nebo Milka i lokálních brandů, jako je česká Opavia, slovenské Figaro či maďarské Györi Édes.
Karel Konečný má více než 20 let mezinárodních zkušeností v oblasti marketingu, obchodu a strategie. Do společnosti Mondelēz přichází ze skupiny Renomia Group, kde působil jako Chief Marketing Officer pro střední a východní Evropu se zodpovědností za budování zákaznicky orientované značky, digitální transformaci a růst prostřednictvím integrovaného marketingu a inovací. Předtím téměř 15 let působil ve skupině Colgate-Palmolive, kde zastával seniorní pozice v USA, Velké Británii a Evropě.
Společnost Mondelēz International si od jeho nástupu slibuje posílení své pozice na trhu i expanze do nových kanálů a zvýšený focus na spotřebitele. „Karel je lídr s výjimečným citem pro značku, trh i obchod. Jeho schopnost spojit data, strategii a exekuci je přesně to, co v současné době potřebujeme,“ uvádí Ivana Tůmová, generální ředitelka společnosti Mondelez v Česku.
-stk-