Sazkabet spouští netradiční volební kampaň

pátek, 19. září 2025, 13:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

Hlavní myšlenkou předvolební kampaně Sazkabetu je, že každý může být „vítězem voleb“ a zároveň objevit nejlepší sázky.

Reklamní kampaň společnosti Sazkabet, zdroj: Sazkabet

Reklamní kampaň společnosti Sazkabet, zdroj: Sazkabet

Sazkabet, sázková značka skupiny Allwyn, vstoupila do volebního období s vlastní reklamní kampaní, která láká hráče, aby se stali „vítězem voleb“. Kampaň zahrnuje nízkonákladovou televizní reklamu, AI videa na sociálních sítích, virtuální volební tour po krajích i headliny na digitálních plochách v Praze.

TV spoty, vysílané od 17. září, v krátkých 10sekundových verzích ukazují seniorku, dělníka a mladou slečnu, kteří místo tradiční odpovědi na otázku „Koho budete letos volit?“ odkazují na sázky s nejlepším kurzem.

„Nejlepším kurzem nemyslíme nutně favorita voleb,“ vysvětluje CEO agentury Digičáry Vítek Koubský.

Zdroj: Sazkabet

Zdroj: Sazkabet

Kampaň využívá také AI videa a digitální CLV plochy v metru, které propojují obsah s konkrétními sázkami. „Hlavním claimem kampaně je ‚Buď vítězem voleb‘ – chceme ukázat, že i lidé mohou při volbách vyhrát a užít si je,“ doplňuje Honza Bouša z Digičár.

Spolupráce Sazkabetu s agenturou Digičáry zahrnuje kompletní produkci, včetně kreativního konceptu, TV spotů, online formátů a promo aktivit. Brand manager Petr Onisko a marketingová specialistka Helena Barteková oceňují rychlost, originalitu a kvalitu kampaně.

-mav-