
Zdroj: Timo
Česká značka spodního prádla Timo startuje kampaň s tváří herečky Anety Krejčíkové, jež představuje novou podzimní kolekci.
„Právě ji jsme si vybrali díky tomu, že se podobá našim zákaznicím. Oplývá energií i přirozenou elegancí. Ztělesňuje svobodu, odvahu a pozitivní vztah k ženskému tělu, které chceme se značkou Timo spojovat. Její osobnost vdechla kampani autenticitu,“ říká Šimon Jiráček, ředitel strategického rozvoje a inovací v Timo.
Kampaň vznikala ve vlastní režii Timo, bez podpory externích agentur. „V Timo věříme, že kreativita a dobré nápady se rodí uvnitř značky. Proto jsme celou kampaň připravili in-house, jen s naším týmem a spolupracujícími tvůrci,” dodává Jiráček.
Kreativního vedení kampaně se ujala art directorka Tereza Šikulová, která vsadila na práci s kontrasty. Nové kousky spodního prádla se rozhodla představit v kulisách barokního zámku Liblice, jehož historická noblesa vytvořila vizuální protiváhu Anetině rozvernosti. Tvůrčím záměrem nebylo fotky pohádkově stylizovat, jako spíše ponechat je nespoutané a svěží a vytvořit atmosféru, v níž se tradice potká s odvahou být jiná.
Při tvorbě kolekce samotné se autorky návrhů zaměřovaly zejména na to, aby každý kousek vznikal s respektem k tělu a působil lichotivě a elegantně bez nutnosti slevit z pohodlí. „Hledali jsme materiály, barvy a střihy, které budou nejen krásné a praktické, ale zároveň dostatečně jedinečné, aby vyprávěly příběh elegance a ženskosti. Využili jsme dramatičnost černé a bílé, sofistikované tlumené tóny i 3D krajku. Výsledkem je kolekce, která vyzařuje sebevědomí a svobodu,“ vysvětluje Šikulová.
Vizuály kampaně budou od října k vidění jak v online prostředí, tak ve veřejném prostoru.
Credits
- Creative lead: Lada Černá
- Creative concept: Tereza Šikulová a Lada Černá
- Fotografka: Adéla Kremplová
- Asistující fotograf: Jan Dolejší
- Make-up artist: Lucie Janků a Jana Lhotová Darmovzalová
- Autorka videí „behind the scenes“: Veronika Koníčková
-stk-