Ve školních potřebách nejvíce inzeroval Pilot

pátek, 26. září 2025, 12:25 Aktuality, Reklama, Výzkum MediaGuru

K nejsilnějším inzerentům v segmentu školních a kancelářských potřeb patřily značky Pilot, Pentel a Centropen. 

Ilustrační foto, zdroj: Pixabay

Ilustrační foto, zdroj: Pixabay

V období od loňského do letošního srpna byla nejsilnějším inzerentem v segmentu školní a kancelářské potřeby značka Pilot. Ta do reklamy v ceníkových cenách podle monitoringu reklamy Ad Intel investovala přes sedm milionů korun. Za ní se umístily značky Pentel, Centropen, Herkules a Kores. Celkové investice „první pětky“ se meziročně navýšily až o 35 %. Pořadí si vyměnily značky na třetím a pátém místě, tedy Centropen a Kores. 

Monitoring reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). 

-stk-