
Zdroj: Ballantine's / Pernod Ricard Czech Republic
Značka Ballantine’s, kterou na českém trhu distrubuuje společnost Pernod Ricard Czech Republic, přináší na český trh novinku Ballantine’s Sweet Blend, která rozšiřuje portfolio ospirit drink inspirovaný klasickou skotskou whisky. Spojuje více než 190 let řemeslné tradice s chutí současných spotřebitelů, kteří vyhledávají jemnější a hravější varianty. Reaguje tak na rostoucí popularitu ochucených whisk(e)y a její uvedení doprovází marketingová kampaň zaměřená na digitál, retail i sampling.
„Sweet Blend posouvá hranice toho, jak si lze Ballantine’s vychutnat. Novinka je moderní, a přitom věrná skotskému dědictví. Věříme, že díky široké podpoře v digitálu i retailu si k ní rychle najde cestu každý, kdo hledá originální zážitek,“ říká Jakub Záruba, marketingový manažer společnosti Pernod Ricard Czech Republic.
Ballantine’s Sweet Blend nabízí kombinaci tradiční whisky s jemnými tóny karamelu, vanilky a zralého ovoce. Cílí jak na zkušené konzumenty whisky, tak na ty, kteří s kategorií spirit drinků teprve začínají. Pít se může v čisté podobě s ledem nebo bez, hodí se i jako základ pro jednoduché koktejly.
Uvedení novinky doprovází marketingová kampaň, jejímž cílem je vybudovat povědomí a zajistit maximální viditelnost novinky. V říjnu a listopadu proběhne intenzivní digitální komunikace na platformách Meta, YouTube a Seznam, která se zaměří na širokou cílovou skupinu. Paralelně bude značka posílena v retailu – na prodejnách Albert a Billa se objeví na stojanech a v druhotných umístěních, zatímco v e-commerce, například na Rohlik.cz, se představí prostřednictvím bannerů a postů. Nedílnou součástí launche je také sampling a HoReCa listing, díky němuž se Ballantine’s Sweet Blend objeví do konce roku 2025 v přibližně 300 podnicích po celé České republice.
Novinka Ballantine’s Sweet Blend obsahuje 30 % alkoholu a doporučená cena 0,7l lahve je 429 Kč, v rámci uvedení do retailu bude za zvýhodněnou promo cenu 299 Kč.
-stk-