
Zdroj: Gaston – Franz Josef
Značka gurmánských specialit Franz Josef Kaiser představuje novou komunikační kampaň s claimem: „Nebuď konzerva. Vychutnávej život naplno.“ Koncept vychází z esence značky „vynikající, výživné & prémiové jídlo podporující lidskou vitalitu“ a jeho cílem je inspirovat spotřebitele, aby nesetrvávali v rutině, ale objevovali chuť do života prostřednictvím kvalitního jídla.
„Naším cílem bylo přinést koncept, který značku nejen posune do současného kontextu, ale zároveň jí dá vitalitu a energii. Postava Franze Josefa nám umožnila vyprávět příběh, který je sebevědomý, elegantní, ale zároveň odlehčený a hravý,“ říká Jindřich Jinoch, kreativní ředitel agentury McCann Prague, jež je pod komunikací podepsána.
Kampaň se objeví v televizi, rádiu, outdooru i na internetu, a to na sedmi trzích střední a jihovýchodní Evropy – v Česku, na Slovensku, v Maďarsku, Rumunsku, Chorvatsku, Srbsku a Polsku.
„Chceme posilovat pozici lídra v prémiovém segmentu potravin a zároveň oslovit i mladší spotřebitele, pro které je kvalita spojená s aktivním životním stylem stále důležitější. Nová komunikace ukazuje, že i značka s tradicí může být moderní, hravá a inspirující,“ dodává Yvona Štěrbová, majitelka společnosti Gaston.
Produkce kampaně se opírá o umělou inteligenci – od vizuálů a motion designu až po hudební složku. Skladba „Echoes of the Danube“, vzniklá přepracováním slavného valčíku Na krásném modrém Dunaji s pomocí AI hudebníka Francesca Albi, se stává novým hudebním brand assetem značky. Mezi výrazné vizuální prvky patří i bullet-time efekt při císařově smeči na basketbalový koš. Atmosféru spotů umocňuje také hlas herce Jiřího Dvořáka.
Credits
- Agentura: McCann Prague
- Executive Creative Director: Martin Svetlík
- Creative Director: Jindřich Jinoch
- Senior Art Directors: Tereza Víznerová, Matěj Rybák
- Copywriter: Matěj Bozadžiev
- Account Director: Martina Kufová
- Account Manager: Tereza Kruberová
- PR & Communication Manager: Dany Rotkovsky
- Strategy Planner: Aleš Vyhlídal
- Produkce: Procoma
- Producer: Alžběta Šerclová
- Executive Producer: Albert Franc
- Režie: Petr Dvořák
- DOP: Radim Střelka
- Kostýmy: Katarína Chválová
- Střih: Mingle Film
- Sound design: Samuel Jurkovič
- Bullet time SFX: Time Busters
- Postprodukce: PFX
- Photography: Adam Bartas
- František Josef II.: Dirk Baier
-stk-