Franz Josef Kaiser komunikuje kampaní „Nebuď konzerva“

úterý, 7. října 2025, 15:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

Nová komunikace značky Franz Josef Kaiser chce inspirovat spotřebitele, aby nesetrvávali v rutině, ale "objevovali chuť do života prostřednictvím kvalitního jídla".

Zdroj: Gaston – Franz Josef

Zdroj: Gaston – Franz Josef

Značka gurmánských specialit Franz Josef Kaiser představuje novou komunikační kampaň s claimem: „Nebuď konzerva. Vychutnávej život naplno.“ Koncept vychází z esence značky „vynikající, výživné & prémiové jídlo podporující lidskou vitalitu“ a jeho cílem je inspirovat spotřebitele, aby nesetrvávali v rutině, ale objevovali chuť do života prostřednictvím kvalitního jídla.

„Naším cílem bylo přinést koncept, který značku nejen posune do současného kontextu, ale zároveň jí dá vitalitu a energii. Postava Franze Josefa nám umožnila vyprávět příběh, který je sebevědomý, elegantní, ale zároveň odlehčený a hravý,“ říká Jindřich Jinoch, kreativní ředitel agentury McCann Prague, jež je pod komunikací podepsána. 

Kampaň se objeví v televizi, rádiu, outdooru i na internetu, a to na sedmi trzích střední a jihovýchodní Evropy – v Česku, na Slovensku, v Maďarsku, Rumunsku, Chorvatsku, Srbsku a Polsku. 

„Chceme posilovat pozici lídra v prémiovém segmentu potravin a zároveň oslovit i mladší spotřebitele, pro které je kvalita spojená s aktivním životním stylem stále důležitější. Nová komunikace ukazuje, že i značka s tradicí může být moderní, hravá a inspirující,“ dodává Yvona Štěrbová, majitelka společnosti Gaston

Produkce kampaně se opírá o umělou inteligenci – od vizuálů a motion designu až po hudební složku. Skladba „Echoes of the Danube“, vzniklá přepracováním slavného valčíku Na krásném modrém Dunaji s pomocí AI hudebníka Francesca Albi, se stává novým hudebním brand assetem značky. Mezi výrazné vizuální prvky patří i bullet-time efekt při císařově smeči na basketbalový koš. Atmosféru spotů umocňuje také hlas herce Jiřího Dvořáka.

Credits

  • Agentura: McCann Prague
  • Executive Creative Director: Martin Svetlík
  • Creative Director: Jindřich Jinoch
  • Senior Art Directors: Tereza Víznerová, Matěj Rybák
  • Copywriter: Matěj Bozadžiev
  • Account Director: Martina Kufová
  • Account Manager: Tereza Kruberová
  • PR & Communication Manager: Dany Rotkovsky
  • Strategy Planner: Aleš Vyhlídal
  • Produkce: Procoma
  • Producer: Alžběta Šerclová
  • Executive Producer: Albert Franc
  • Režie: Petr Dvořák
  • DOP: Radim Střelka
  • Kostýmy: Katarína Chválová
  • Střih: Mingle Film
  • Sound design: Samuel Jurkovič
  • Bullet time SFX: Time Busters
  • Postprodukce: PFX
  • Photography: Adam Bartas
  • František Josef II.: Dirk Baier

-stk-