Komerční banka spouští soutěž Operace Kartágo

středa, 8. října 2025, 06:40 Aktuality, Marketing MediaGuru

Komerční banka pokračuje v podpoře gamingu, s Mastercard startuje novou soutěž Operace Kartágo. 

Zdroj: Komerční banka

Zdroj: Komerční banka

Komerční banka ve spolupráci s Mastercard spouští novou herní soutěž Operace Kartágo, která navazuje na předchozí gamingové projekty Cinkačka, Cinkačka IRL a Agraelus vs. Poro. Soutěž propojuje svět financí, šifer a streamingu a nabídne fanouškům nejen hru, ale i šanci vyhrát ceny v celkové hodnotě 200 tisíc korun, včetně hlavní výhry 100 tisíc Kč a pěti konzolí PlayStation 5 Pro s novou hrou Battlefield 6.

Hra znovu staví na střetu streamera Agraela s jeho rivalem – herní postavou Poro z hry League of Legends. Ten mu vzal unikátní platební kartu a ukryl ji pomocí šifer v různých zákoutích internetu. Úkolem hráčů je vydat se po jeho stopách, šifry odhalit, rozluštit a získat zpět první vydanou „AgrKartu“.

Všechny informace k soutěži jsou uvedeny na webu KB. Hráči se registrují na stránce www.operacekartago.cz a postupně od 1. října do 29. října obdrží pět sérií indicií. Každá správně vyřešená šifra přináší až pět bodů – čím více bodů, tím vyšší šance na výhru v závěrečném losování, které proběhne 12. listopadu 2025 živě na Twitch kanále Agraela.

Klienti KB mají oproti ostatním hráčům možnost získat až 10 bonusových bodů navíc. Stačí do 14. října zaplatit aspoň pětkrát kartou s herním designem od KB (Poro 2.0 nebo Agraelus). Tento krok lze zopakovat podruhé od 15. do 28. října a získat automaticky dalších pět bodů. Maximální počet získatelných bodů je 35. Navíc každý nový klient, který si během podzimu sjedná účet v aplikaci KB+, může získat až 4 000 Kč finančního bonusu.

„Gaming už dávno není jen volnočasová zábava. Je to fenomén, který propojuje generace, přináší emoce, kreativitu a dnes i nové finanční návyky. Proto je pro nás přirozené být součástí herní komunity, a to nejen formou soutěží, ale i konkrétními produkty, jako jsou platební karty s herním designem nebo bonusy pro nové klienty, či vzděláváním v oblasti finanční gramotnosti a kyberbezpečnosti,“ uvádí Hana Libecajtová, výkonná ředitelka pro Strategii značky a komunikaci Komerční banky. 

Šifrovací hru vytvořila gamingová agentura Good Game ve spolupráci s Cryptomania. Mediální strategii vytvořila agentura Dentsu

-stk-