Marketing Foodory nově vede Jindřich Holiš

středa, 22. října 2025, 08:50 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Novým marketingovým ředitelem společnosti Foodora se stal Jindřich Holiš. 

Jindřich Holiš, zdroj: Foodora

Jindřich Holiš, zdroj: Foodora

Novým marketingovým ředitelem společnosti Foodora je Jindřich Holiš. Ve funkci nahradil Jana Gemricha, který firmu opustil na konci minulého roku.

„Mým cílem je, aby se Foodora stala přirozenou první volbou pro každého – ať už si objednáváte večeři z oblíbené restaurace, nebo velký týdenní nákup. S týmem se aktuálně soustředíme na růst rozvozu potravin, rozvíjíme náš věrnostní program Foodora PRO a stavíme kampaně, které naši značku ještě pevněji spojují s každodenním životem lidí,“ říká Holiš.

Před příchodem do Foodory působil Holiš šest let ve společnosti Wolt, kde prošel různými rolemi, od vedení lokálního marketingu až po péči o globální kreativu značky. Naposledy zastával roli Global Creative Producer a měl na starosti marketingovou produkci pro více než 20 trhů.

-stk-