„S Byčkovem hrají jak mistři z Nagana", hlásá spot České filharmonie

pátek, 3. října 2025, 10:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

Česká filharmonie připravila nový spot, kterým upozorňuje na své japonské turné.

Zdroj: repro Česká filharmonie

Zdroj: repro Česká filharmonie

Česká filharmonie spustila kampaň k podzimnímu asijskému turné, které začíná v polovině října. Hlavním prvkem je minutu a půl dlouhý spot v japonštině složený ze šesti scén, z nichž každá funguje i jako samostatný třicetisekundový klip, v němž obyvatelé Tokia a Ósaky hovoří o očekávaném příjezdu orchestru.

Kampaň s nadsázkou připomíná oblibu české klasické hudby v Japonsku od první návštěvy orchestru v roce 1959 a využívá claim „Naši Japonci nám rozumějí“. Spot vytvořila agentura Narata a režíroval Prokop Jelínek.

„Spot se objeví v onlinu, na sociálních sítích a v kině, čímž se propojí brand-building na velkém plátně s digitálním performance rozměrem kampaně. Zároveň slouží jako pozvánka ke sledování online reportáže z turné na sociálníchsítích orchestru,“ uvedl Jakub Kožíšek, vedoucí marketingu České filharmonie.

Zdroj: Česká filharmonie

Podzimní turné do Japonska, Jižní Koreje a na Tchaj-wan proběhne pod taktovkou šéfdirigenta a hudebního ředitele Semjona Byčkova. Během dvou týdnů, od 14. do 29. října, se uskuteční jedenáct koncertů v šesti městech – Tchaj-peji, Kaohsiungu, Ósace, Tokiu, Saitamě a Soulu.

Credits

  • Kreativní agentura: Narata
  • Kreativní koncept, account director, scénář: Jakub Kožíšek
  • Režisér, producent, scénář: Prokop Jelínek
  • Kamera: Tomáš Kotas
  • Produkce: Karolína Brumlová
  • Střih: Filip Malásek
  • Zvuk: Jin Nihira
  • Zvuková postprodukce: David Titěra

-mav-