TV Barrandov se zaměří na erotiku a reality, chce mladší publikum
TV Barrandov upravuje programovou nabídku. Zdůvodňuje, že jejím cílem je posílit sledovanost v diváckých skupinách 15-54 a 15-69.

Sexoňa, zdroj: TV Barrandov
Televize Barrandov oznámila, že pokračuje v úpravách své programové nabídky s cílem více posílit atraktivitu vysílání pro klíčové cílové skupiny diváků ve věku 15–69 a 15–54 let. Důraz chce přitom klást na erotiku a reality show.
V rámci těchto úprav dochází mimo jiné k ukončení výroby pořadu Sejdeme se na Cibulce, který podle vyjádření vedení televize už neodpovídá současnému programovému směřování televize. Programová nabídka se proto zaměří také na formáty s lehce erotickým nádechem a autentickými příběhy ze života, mezi které patří například pořady SeXoňa či Policie Delta.
„Naším cílem je nabídnout divákům atraktivní, svěží a odvážnější program, který lépe rezonuje s našimi hlavními cílovými skupinami,“ uvedl programový ředitel Roman Mrázek. „Věříme, že právě pestřejší nabídka žánrů zaměřených více na lehkou erotiku, vztahy a realitu každodenního života zvýší jejich zájem o náš program.“
Policie Delta patří k nejsledovanějším pořadům na TV Barrandov. V letošním září zaznamenal pořad, který se vysílá každý všední den od 16:00, podíl na sledovanosti ve výš 3,3 % (15+), což je nadprůměr výkonu TV Barrandov.
Nový erotický pořad Sexoňa, vysílaný od letošního podzimu v sobotu od 22:30, se dobře ujal. Jeho podíl na sledovanosti se pohybuje kolem 1,5 %.
Skupina TV Barrandov celkově v září vykázala podíl na sledovanosti 2,00 % v divácké skupině starší 15 let (zdroj: ATO-Nielsen). Zatímco v širší skupině 15+ meziročně mírně poklesla, v diváckých kategoriích 15-54 i 18-69 svůj podíl mírně navýšila.