Allwyn a McLaren představily aktivaci v podobě „stíracího závodního vozu“

pondělí, 24. listopadu 2025, 17:55 Aktuality, Marketing MediaGuru

Instalace tvořená stíracími panely přímo na závodním voze nabídla fanouškům možnost soutěžit o ceny a zároveň rozšířila nabídku aktivit spojených s Formulí 1.

Zdroj: Allwynn

Zdroj: Allwynn

Allwyn a McLaren F1 Team během závodního víkendu Formule 1 v Las Vegas uvedly netradiční fanouškovskou aktivaci. Na promenádě LINQ byl odhalen „Scratch Car“, instalace tvořená 970 stíracími panely v papájově oranžové barvě McLarenu. Fanoušci mohli setřením jednotlivých panelů soutěžit o řadu cen včetně návštěvy McLaren Technology Centre, setkání s jezdcem týmu či podepsané závodní kombinézy.

Maketu vozu navrhl a ručně vytvořil německý umělec Florian Weber (Paperlegend). Aktivace byla součástí partnerství mezi Allwynem a McLarenem, jehož cílem je rozšířit fanouškovské zapojení během závodních víkendů.

Podle Allwynu i McLarenu má projekt nabídnout nový způsob interakce s fanoušky a doplnit tradiční program spojený s Grand Prix. 

„Scratch Car je jedním ze způsobů, jak dostáváme fanoušky po celém světě blíže k dění ve Formuli 1 a zároveň jim nabízíme šanci vyhrát exkluzivní ceny a zážitky s McLaren F1 Teamem. Věříme, že kdo jde šanci naproti, tak ji dostane, a tato aktivace ji přináší zábavným a kreativním způsobem,“ uvedl Pavel Turek, ředitel globálních partnerství ve společnosti Allwyn. 

Do úterý 25. listopadu se lidé mohou zapojit do online verze soutěže prostřednictvím Instagramového profilu Allwyn Global.

-mav-