Lidl ve vánoční kampani rozvíjí koncept „To se vyplatí“

pondělí, 3. listopadu 2025, 15:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

Lidl spouští mezinárodní vánoční kampaň s mottem „Úžasné věci se vyplatí každý den!“. 

Zdroj: Lidl

Zdroj: Lidl

Lidl uvádí svou mezinárodní vánoční kampaň s mottem „Úžasné věci se vyplatí každý den!“, jež navazuje na globální strategický koncept „Lidl. To se vyplatí“. Rozvíjí ho směrem, který propojuje podstatu Lidlu jako značky spjaté s každodenním životem a jeho širokým závazkem vůči lidem i životnímu prostředí.

Ve vánoční kampani Lidl vybízí, aby lidé drobná gesta pozornosti a péče, typická pro sváteční období, přenesli i do běžných dnů. 

Zdroj: Lidl

„Každý den se snažíme, aby byl život našich zákazníků o něco jednodušší a příjemnější. Vánoční kampaň ukazuje, jak výjimečné může být toto období, a zároveň nás všechny vybízí, abychom si atmosféru vzájemnosti a sounáležitosti uchovali i během roku,“ říká David Zappe, vedoucí marketingu Lidlu, a dodává: „Slogan ‚Úžasné věci se vyplatí každý den‘ je proto jasným vyjádřením našich firemních hodnot a dlouhodobého závazku ke společenské odpovědnosti a udržitelnosti.“

Na českém trhu vánoční kampaň startuje 2. listopadu televizním spotem. Dále zahrnuje YouTube a sociální sítě, doplňuje ji venkovní a digitální outdoorová reklama

-stk-