Zleva: Petra Kopecká (MSL), Jaroslav Malina (Publicis Groupe), Barbora Fryč Šumanská (MSL) a Radek Vítek (MSL), zdroj: Publicis Groupe
PR agentura MSL Czech Republic, která je součástí komunikační skupiny Publicis Groupe, rozšiřuje vedení. Stávajícího ředitele Radka Vítka nově doplňují Barbora Fryč Šumanská a Petra Kopecká. Agentura zároveň představila strategii, která počítá s ještě těsnější spoluprací s dalšími týmy v rámci skupiny Publicis, zejména v duchu integrovaného přístupu Power of One.
Podle Radka Vítka se MSL chce v příštích letech ještě více zaměřit na propojování public relations s dalšími komunikačními disciplínami. „Budoucnost vidím v synergii napříč PESO kanály, což vyžaduje nové dovednosti a multidisciplinární myšlení,“ uvedl Vítek. „Velmi úzce spolupracujeme s kreativními agenturami Leo Prague a Saatchi & Saatchi Prague, jakož i s dalšími specializovanými týmy napříč Publicis Groupe. Naším cílem je vytvářet strategie, které jsou sice založeny na Public Relations způsobu myšlení, neomezují se však na tradiční PR postupy,“ dodal.
Vítek vede agenturu od roku 2020 a během uplynulých pěti let se jí podařilo zdvojnásobit obrat a získat desítky ocenění, včetně dvou titulů Agentura roku na Zlatém středníku, Sabre Awards, European Excellence Awards či řady lokálních cen za PR projekty. Loni byl Vítek rovněž vyhlášen Osobností roku PR.
Do agentury MSL během roku přišly Barbora Fryč Šumanská, která v roli Head of Family & Youth Audiences vede tým starající se o klienty z oblastí telco, hraček, farmacie nebo financí a Petra Kopecká, která jako Head of Corporate PR vede klienty z odvětví financí, technologií či FMCG. Doplnily tak vedení MSL, které nyní pracuje ve formátu dvou komplexních týmů PR profesionálů.
Podle Jaroslava Maliny, Chief Communication Officera Publicis Groupe, je posílení MSL krokem k hlubšímu propojení PR s dalšími složkami komunikačního mixu. „Mediální svět se mění, schopnost vyhrávat boj o pozornost už je jednoznačně nejdůležitějším faktorem úspěchu, a přitom PR, které dokáže odehrát spoustu muziky, je u velkých kampaní často naprosto neprávem na chvostu. Takže v příštím období za nás musí být PR neoddělitelnou součástí komunikačního mixu, kam v rámci PESO modelu patří. Naši klienti potřebují měřitelný efekt na business a naší ambicí je pro ně efektivně ten boj o pozornost vyhrávat a k tomu prostě patří všechny myslitelné disciplíny, zvlášť ty, které umí rozvířit diskusi,” dodává Malina.
-mav-