Zdroj: O2
Společnost O2 letos spouští svou vánoční kampaň s cílem „usnadnit lidem nákup dárků pro celou rodinu najednou a výhodně”. V nabídce najdou vybraná zařízení od 1 Kč a O2 slibuje rychlé doručení do O2 Prodejny do 30 minut.
Vánoční nabídku doprovází celorepubliková marketingová kampaň. Ta se objevuje napříč všemi kanály - v televizi, rádiu, tisku, outdooru, online prostředí i na sociálních sítích. Motiv zlaté koruny je hlavním vizuálním prvkem celé kampaně.
„V televizních spotech ukazujeme běžné životní situace, ve kterých může správně zvolený dárek potěšit i pomoci. Děda dostane nový telefon, aby mohl díky O2 Connect přes kameru sledovat, kde co lítá, veterinářka využívá tablet k videohovorům se svými zákazníky a malý Hubert díky O2 tagu najde svůj batoh. Ten zároveň spot roztomile uzavírá, když místo ‚skleróza’ řekne ‚skloréza’," popisuje David Daneš, ředitel marketingové komunikace v O2.
Zdroj: O2
Credits
- Kreativní agentura: Free Andy Agency Klient: David Daneš, Tomáš Hoyer, Michaela Šedivá
- Klientský servis: Dagmar Mikšíková a Žofia Drugdová
- Client Service Director: Žofia Drugdová
- Account Manager: Karolína Růžičková
- Production Manager: Samantha Berdy
- Kreativní team: Ondřej Křišťan
- Produkce kampaně: Alien Studio, Daniela Holko
- Režisér: Maxmilián Turek
- Filmová produkce: Boogie Films
- Animace a Obrazová Postprodukce: Alien Studio
- Zvuková produkce: Kabelovna Studios
- Hudba - Název skladby: Time After Time
- Autor hudby a textu: Cynnthia Lauper
- Interpet: Fatmusic
- Label: Fatmusic
-mav-