Porsche svěřila komunikaci české agentuře FLO

úterý, 18. listopadu 2025, 12:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

FLO se stává novou agenturou značky Porsche pro 28 zemí, zahrnujících region CEE i další vybrané trhy.

Andrej Hájek. zdroj: FLO

Andrej Hájek. zdroj: FLO

Česká společnost FLO a její divize Brand Experience (BX) se stává novou agenturou značky Porsche pro 28 zemí, zahrnujících region CEE i další vybrané trhy, a bude zajišťovat podporu v oblasti budování povědomí o značce a kreativního rozvoje.

„Je to pro nás obrovský milník. Ukazuje to, že naše synergie propojující brandové služby s know-how v oblasti zákaznické zkušenosti a pokročilými technologiemi přináší značkám, jako je Porsche, významnou přidanou hodnotu. Je to pro nás také významná reference, která nám otevírá cestu na další trhy, včetně Velké Británie a Irska, kam jsme v letošním roce významněji expandovali,“ říká Andrej Hájek, CEO společnosti FLO.

Nová spolupráce s luxusní automobilovou značkou zahrnuje několik aktivit. FLO se bude podílet na přípravě strategie a komunikačních kampaní pro jednotlivá oddělení. Kromě marketingových aktivit tak bude spolupracovat s eventovým týmem na přípravě komunikačních materiálů a tvorbě obsahu z akcí pro prémiové klienty, novináře a influencery. Součástí kontraktu je rovněž strategie a tvorba obsahu pro sociální sítě a interní kampaně zaměřené na budování značky zaměstnavatele. Do spolupráce spadá také implementace a adaptace nové komunikační kampaně „Porsche – There is no Substitute“ v regionu CEE a příprava launch kampaně pro nový elektrický model Cayenne.

Klíčovou kompetencí bude pro FLO i tzv. brand guardianship, tedy zajištění rozvoje a konzistence komunikace značky. A to od aplikace a správnosti využití vizuálních prvků přes weby až po konzultace ohledně zvolených partnerství s influencery a opinion leadery. Vše bude realizováno napříč jednotlivými trhy ve spolupráci s lokálními marketingovými manažery a agenturami v regionu CEE. Ten kromě střední Evropy zahrnuje také Balkán, Kavkaz, Pobaltí, Blízký východ a Střední Asii – některé z nejstrategičtějších trhů Porsche z hlediska poptávky a potenciálu.

Tým deseti stálých expertů FLO pod vedením Pavla Flégla, šéfa divize Brand Experience, se bude podílet na strategickém a kreativním rozvoji značky Porsche.

„Výhra v takto náročném tendru je pro nás potvrzením, že jdeme s konceptem BX správným směrem. Kombinujeme schopnosti brandového studia a komunikační agentury a právě díky práci na positioningu, architektuře a identitě značek dobře chápeme, jak důležité jsou klíčové atributy a konzistence komunikace značky,“ sdělil Pavel Flégl, head of Brand Experience ve FLO.

-mav-