Průzkum: Na Black Friday považují Češi za nejlepší Alzu

úterý, 11. listopadu 2025, 06:50 Marketing, Výzkum MediaGuru

Alza je v očích českých spotřebitelů synonymem nejlepších nabídek na Black Friday. 

Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

Největší nákupní akce roku – Black Friday – se v českém prostředí z původně jednodenní záležitosti rozšířila u některých prodejců i na celý měsíc. Letos plánuje během ní nakupovat 24 % Čechů, což je o 8 pb. méně než loni. Více s touto akcí počítají mladí z generace Z. Vyplývá to z průzkumu společnosti Ipsos

Zdroj: Ipsos, n=1000

Zdroj: Ipsos, n=1000

Nejčastěji Češi chtějí na Black Friday nakupovat módu, poté drogeriielektroniku či kosmetiku.

Zdroj: Ipsos, n=817

Zdroj: Ipsos, n=817

Nejlepší nabídky má podle dotázaných Alza, poté s odstupem Datart, Notino a Planeo.  

Zdroj: Ipsos, n=1000

Zdroj: Ipsos, n=1000

-stk-