Zdroj: Repro YT Rohlik.cz
Rohlík uvádí svou novou vánoční kampaň s názvem „Almost. Not This Time.“, která staví na potřebě přítomnosti, blízkosti a opravdových momentů v období svátků. Připomíná, že celý rok spěcháme a míjíme chvíle, na kterých opravdu záleží. Hlavní téma navazuje na dlouhodobé poslání značky ulehčovat lidem povinnosti a umožnit jim tak se věnovat tomu, na čem nejvíce záleží.
Kampaň staví na online spotu, jenž vznikl výhradně s využitím umělé inteligence. Díky AI nástrojům vznikly i vizuály, hudba a voiceover. V produkci kampaně bylo využito přes tisíc promptů a vytvořeno okolo tři tisíce vizuálních assetů. Tvorba zabrala okolo 80 hodin, náklady činily přibližně 400 eur.
„Naše letošní vánoční kampaň odráží hodnoty Rohlíku – propojuje dostupnost služeb a emoce s využitím technologické inovace,“ říká Pavel Vašek, Head of Brand and Campaign společnosti Rohlík. „Rohlík je značka, která se dlouhodobě nebojí zapojovat nové technologie a posouvat hranice jejich využití – ať už v klíčových oblastech, jako je logistika a doručování, nebo při marketingových aktivitách. Právě to ukazuje i letošní kampaň vytvořená s využitím AI,“ dodává.
Kampaň v anglickém originále je určena pro všechny trhy Rohlík Group, přičemž je lokálně přizpůsobena každé zemi. Spot poběží výhradně online, zejména na sociálních sítích a digitálních kanálech značky.
-stk-