Ilustrační foto, zdroj: Pixabay
Adform, globální programatická platforma, je nově přímo integrovaná do Spotify Ad Exchange. To má inzerentům usnadnit a zefektivnit možnost oslovit a aktivovat fanoušky Spotify ve větším měřítku. S trhem digitálního audia, který letos dosáhne hodnoty až 43 miliard dolarů, představuje podle Adformu toto partnerství zásadní posílení investic inzerentů do audio reklamy a upevnění jejich omnichannel strategií.
Rozšíření partnerství má přinést inzerentům vyšší míru kontroly a flexibility při plánování i realizaci kampaní přímo v jednotném prostředí Adformu. Současně otevírá nové možnosti využití prémiových audio, video a display formátů Spotify v rámci jeho hudebního inventáře. Přímá integrace do Spotify Ad Exchange dostupná přes Campaign Planner v Adform Flow má umožnit rychlejší i cenově efektivnější spouštění audio kampaní.
„Zaměřujeme se na to, aby pro inzerenty bylo jednodušší nakupovat, vytvářet a měřit úspěch kampaně na Spotify. A právě to naše rozšířené partnerství umožňuje. Společně dáváme inzerentům více flexibility a kontroly při propojování se s miliony uživatelů Spotify, kteří službu využívají každý den,“ uvádí Brian Berner, Global Co-Head of Advertising ve Spotify.
„Digitální audio rychle mění způsob, jakým značky komunikují s lidmi. Adform spolu se Spotify stojí v čele této transformace. Tento kanál roste závratnou rychlostí, protože inzerenti čím dál více využívají jeho jedinečné schopnosti oslovit posluchače na cestách i během běžných každodenních činností. Ať už jde o cestu do práce, cvičení nebo nakupování, audio přináší vyšší míru zapojení, zapamatování i rezonance. Spojením vysoce kvalitního digitálního audia a multiformátového prostředí Spotify s transparentní a výkonnou DSP platformou Adform umožňujeme inzerentům oslovit publikum s větší přesností, kreativitou a měřitelnými výsledky,“ dodává Vicky Foster, VP Global Commercial Partnerships v Adform.
-mav-