Kampaň Fortuny k fotbalovému MS připraví FLO, začne v květnu

úterý, 16. prosince 2025, 13:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Fortuna připravuje kampaň k fotbalovému mistrovství světa 2026. Za tímto účelem vybrala v tendru kreativní agenturu FLO.

Ilustrační foto, zdroj: Shutterstock

Ilustrační foto, zdroj: Shutterstock

Fortuna Entertainment Group (FEG) vybrala v rámci regionálního tendru na kampaň k fotbalovému mistrovství světa 2026 kreativní agenturu FLO. Výběrové řízení probíhalo od července do října 2025 a zúčastnily se ho čtyři mezinárodní kreativní agentury. Hodnocení se zaměřilo především na kvalitu kreativního konceptu, jeho originalitu, strategické uchopení a schopnost vystihnout dynamiku sportovního sázení.

Cílem připravované kampaně je posílit značku, oslovit fanoušky fotbalu a zvýšit zapojení zákazníků na trzích, kde skupina působí, tedy konkrétně v Česku, na Slovensku, v Polsku, Rumunsku a Chorvatsku. Komunikace bude rozdělena do tematických linií a doplněna o produktovou komunikaci i lokální aktivace přizpůsobené jednotlivým trhům. Fotbal představuje pro sázkový byznys klíčový segment, který v závislosti na trhu generuje zhruba 40 až 70 procent přijatých sázek.

Podle generálního ředitele FEG Dietera Johna je světový šampionát příležitostí k soustředěné regionální kampani s vysokou intenzitou. Spolupráce s agenturou FLO má podle něj podpořit dlouhodobou strategii skupiny a přispět k vyššímu zapojení zákazníků. Chief Commercial Officer FEG Carlo Fontana dodává, že cílem bylo od počátku vytvořit jednotné a konzistentní řešení napříč všemi trhy.

Výběrové řízení bylo založeno na otevřeném dialogu, strukturovaném briefu a průběžné zpětné vazbě. Důraz byl kladen především na sílu kreativního nápadu, nikoli na rozsah produkce. Vedení agentury FLO vnímá vítězství v tendru jako potvrzení důrazu klientů na kreativitu, měřitelný dopad komunikace a dlouhodobou kreativní vizi.

Integrovaná kampaň bude na jednotlivých trzích nasazována postupně od května 2026. Postavena je na digitálním storytellingu a počítá s využitím online kanálů, zejména YouTube, kde skupina dlouhodobě posiluje svou přítomnost. Zvolený koncept má umožnit regionální škálování kampaně při zachování lokální flexibility.

-mav-