MetroZoom rozšiřuje síť digitálních CLV v metru na 100 ploch
Síť digitálních CLV v pražském metru MetroZoom se rozšířila o dvacet ploch a celkově jich tak obsahuje rovnou stovku.
4/11/2023 3:15:39 PMSíť digitálních CLV v pražském metru MetroZoom se rozšířila o dvacet ploch a celkově jich tak obsahuje rovnou stovku.
4/11/2023 3:15:39 PMAktuální kampaň deníku Metro, která probíhá především v outdooru, zdůrazňuje, že Metro je nejčtenějším pražským deníkem.
2/6/2023 3:35:06 PMPřes agenturu Westfield Rise chce majitel obchodních center Westfield nabízet vlastní mediální a eventové plochy i datové expertizy.
10/12/2022 11:30:46 AMU příležitosti oslav Dne nezávislosti Ukrajiny odstartoval projekt „Flowers of Hope“, jenž umožňuje pomoci lidem zasaženým válkou.
8/28/2022 8:35:33 AMSedmdesát digitálních CLV v pražském metru nabízí od 16. května 2022 společnost MetroZoom. Kromě toho přichází s novou sítí Max Plus.
5/16/2022 11:55:44 AMSíť digitálních ploch CLV v pražském metru se rozšiřuje o osm dalších nosičů. Celkově tak čítá 50 kusů.
11/4/2021 7:20:48 AMKooperativa využívá technologii dynamického CLV v pražském metru, na kterém obsahově reaguje na změnu počasí.
10/12/2021 2:10:07 PMDynamický outdoor (OOH) umožňuje v reálném čase promítat spoty na digitálních plochách CLV.
5/5/2021 12:15:44 PMNěkolik nosičů CLV v pražském metru využívá společnost dm drogerie markt jako předsunuté výlohy, ve kterých ukazuje své výrobky.
2/22/2021 3:45:39 PMPekařství Paul spustilo kampaň na svítících CLV rámech v Praze na podporu prodeje svých produktů online přes e-shop, Rohlík.cz a Wolt.
11/28/2020 2:55:45 PM