Pro generaci Z není nutné být cool za každou cenu
Jaká reklama funguje na generaci Z, zjišťovala agentura Ipsos. Spíš než být cool se vyplatí být tematicky relevantní.
7/6/2023 7:25:57 AMJaká reklama funguje na generaci Z, zjišťovala agentura Ipsos. Spíš než být cool se vyplatí být tematicky relevantní.
7/6/2023 7:25:57 AMHistoricky první cenu ADC YouTube Award si odnáší kampaň Martin Morejt jako reakce Bageterie Boulevard na spot McDonald’s.
5/9/2023 7:35:20 AMPo necelých třech letech opouští Jitka Pajurková pozici ředitelky PR a komunikace McDonald’s pro Českou republiku a Slovensko.
4/6/2023 6:45:00 PMNová reklama McDonald's by to mohla dokázat, píše Graeme Murray, Katedra marketingu Fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze.
3/18/2023 7:40:28 AMMcDonald’s se v zimní kampani ptá „Je to ještě Big Mac?“. Komunikuje tak Big Mac s „trochu jinou recepturou".
2/10/2023 6:55:12 AMŽebříček deseti nejzábavnějších reklam loňského roku na YouTube ovládl McDonald’s. Na popularitě získávají spoty ve formě hudebního klipu. Prosadili se Forejt, Pokáč, David pro Penny nebo Kapitán Demo pro Lidl.
1/30/2023 10:00:24 AMV rámci své Sýrové sezóny vytváří McDonald's pomocí AI obrazce „sýrového štěstí“.
12/9/2022 1:20:05 PMKFC rozšiřuje svou rostlinnou nabídku, přidává do ní novinku v podobě nuget Veggets.
9/30/2022 7:25:46 AMMcDonald’s otevírá 22. září v Benátkách nad Jizerou svou vlajkovou loď v oblasti udržitelnosti.
9/22/2022 3:05:13 PMPodle analýzy Adbros, která monitorovala zmínky na Facebooku a YouTube, převažovaly na klip Přemka Forejta negativní reakce. Martin Mikyska (Mikýř) v kampani Bageterie Boulevard získal příznivější hodnocení.
9/16/2022 3:05:09 PM