L'Or se spojuje s Philipsem, uvádí první vlastní kávovar
L'Or představuje na českém trhu novinku – první vlastní kávovar L'Or Barista Sublime.
10/9/2025 12:45:00 PML'Or představuje na českém trhu novinku – první vlastní kávovar L'Or Barista Sublime.
10/9/2025 12:45:00 PMNa hlavní pořad Naked Attraction navazuje ve vysílání TV Óčko aftershow OneBlade Naked: Druhá šance. S pořadem se spojuje Philips, konkrétně produkt OneBlade Intimate, který umožňuje holení a zastřihování intimních partií.
10/7/2025 12:55:00 PMPhilips přichází s novým positioningem svých sonických zubních kartáčků Sonicare. Čištění zubů prezentuje jako relax či malý rituál.
7/25/2025 9:55:00 AMVe spolupráci s Prusa Research chce Philips umožnit svým zákazníkům vlastní výrobu náhradních dílů.
7/7/2025 7:05:00 AMPhilips Avent se v nové kampani s názvem „Pečujme spolu“ věnuje tématu společné péče o děti.
1/15/2025 11:05:00 AMNADA Research a Nielsen se zaměřily na tržní kategorii televizorů z pohledu hrubých výdajů do reklamy v ceníkových cenách a znalosti firemních značek.
12/12/2024 2:00:00 PMHybrid otevřela nový reklamní prostor v CTV na televizorech značky Philips v regionu střední a východní Evropy.
12/4/2024 1:55:00 PMPhilips OneBlade spouští kampaň „Dej si holení na easy!“, vychází z ní mechaniky obtížností v počítačových hrách.
10/25/2024 10:25:00 AMDalší ročník studentské soutěže OMD Creative Challenge již zná své vítěze. Úkolem bylo tentokrát podpořit povědomí Philips Sonicare u mladých spotřebitelů, kteří patří do Gen Z.
2/1/2024 9:45:00 AMTelekomunikační operátoři si připravili na konec roku vánoční promo, které obsahuje širší programovou nabídku či přístup k videotékám. Přinášíme přehled prosincových novinek.
12/1/2023 9:15:17 AM