Hokejové MS si Češi ze značek spojí nejčastěji se Škoda Auto
Značkou, kterou si s hokejovým mistrovstvím česká populace nejčastěji spojí, je Škoda Auto. Zjistil to průzkum ResSolution Group.
5/28/2024 7:20:10 AMZnačkou, kterou si s hokejovým mistrovstvím česká populace nejčastěji spojí, je Škoda Auto. Zjistil to průzkum ResSolution Group.
5/28/2024 7:20:10 AMPlzeňský Prazdroj se kromě brandové komunikace chce nyní více věnovat i výkonnostnímu marketingu.
5/24/2024 4:05:00 PMV kampani „Obrať proud“ pivovar Proud představuje svůj nový ležák, který reaguje na měnící se chuťové preference mladší generace.
4/2/2024 3:10:00 PMProud na trh přináší novinku v podobě ležáku s nižším obsahem alkoholu.
2/27/2024 7:00:00 AMPodívej se mu znovu do očí, vyzývá Radegast a mění Ratar z výčepního speciálu na ležák.
1/31/2024 10:30:00 AMSe slaměným hrdinou Ječ-manem chce Plzeňský Prazdroj upozornit na důležitost ječmene pro vaření českého piva.
1/19/2024 9:30:00 AMBoomerang Communication zajistí na základě výběrového řízení přípravu kreativy a strategie pro alkoholický cider Frisco z portfolia Plzeňského Prazdroje.
1/17/2024 7:00:00 AMPlzeňský Prazdroj nechce kvůli účasti ruských a běloruských sportovců podporovat olympiádu v Paříži. Stáhne se proto z její komunikace. Partnerem ČOV ale zůstává.
12/19/2023 7:25:00 PMUmělou inteligenci nepouští firmy jen do přípravy komunikace, ale využívají ji i při vývoji nových produktů.
9/26/2023 7:20:33 AMNa mezinárodní soutěži World Public Relations and Communication Awards získaly kampaně „Chytrej výčep“ a „Moji milí Slováci“ zlato.
9/22/2023 7:15:09 AM