Studie: Zpravodajství se vyhýbá až čtvrtina české populace
Téměř třetina těch, kteří se zpravodajství vyhýbá, to zdůvodňuje přílišnou negativností zpráv, ukazuje nový ročník pravidelné studie ResSolution Group a Nielsen.
1/17/2025 11:00:00 AMTéměř třetina těch, kteří se zpravodajství vyhýbá, to zdůvodňuje přílišnou negativností zpráv, ukazuje nový ročník pravidelné studie ResSolution Group a Nielsen.
1/17/2025 11:00:00 AMPozitivní reakce na vánoční reklamy převažují u české populace nad negativními. Zjištění přináší výzkum ResSolution Group.
12/18/2024 7:40:00 AMNárůst cen motivoval české spotřebitele k důslednějšímu využívání věrnostních programů. Jejich znalost zároveň za poslední rok vzrostla. Nejčastěji se užívají při nákupu potravin, zjistil výzkum ResSolution Group.
12/4/2024 7:15:00 AMČeští uživatelé zpravodajského obsahu nedůvěřují umělé inteligenci ve zpravodajství. Obávají se, že znemožňuje rozeznat fikci od skutečnosti, ukazuje nová studie ResSolution Group a Nielsen.
11/11/2024 7:05:00 AMEva Hekrlová přebírá vedení veškerých tazatelských aktivit výzkumné agentury ResSolution Group.
11/8/2024 12:30:00 PMNejčastějším způsobem je blokování internetové reklamy pomocí AdBlocku. Na druhou stranu necelých 60 % českých uživatelů internetu reklamy neblokuje ani si neplatí za jejich nezobrazování. Data přináší výzkum ResSolution Group.
10/16/2024 6:45:00 AMAsociace televizních organizací, která je zadavatelem projektu měření televizní sledovanosti, ho zamýšlí rozšířit o lokality mimo domov. V průběhu podzimu vyhodnotí nabídky od výzkumných agentur.
10/14/2024 7:10:00 AMNejvětším inzerentem mezi tuzemskými divadly je Národní divadlo. Výzkum ResSolution Group zjišťoval i to, jak často Češi do divadel chodí.
9/21/2024 12:00:00 PMPro školní pomůcky chodí Češi stále nejčastěji do papírnictví. Pro nákup jsou ale významné i supermarkety či hypermarkety, ukazuje výzkum ResSolution Group.
9/3/2024 7:10:00 AMJen pětině české internetové populace se letošní nástupová kolekce českých olympioniků líbí.
7/25/2024 7:15:00 AM