Inzerce v prémiových médiích posiluje důvěru ve značky
Spotřebitelé důvěřují značkám více, pokud se jejich reklama objevuje v prémiových médiích, vyplývá z mezinárodního výzkumu.
9/16/2025 7:20:00 AMSpotřebitelé důvěřují značkám více, pokud se jejich reklama objevuje v prémiových médiích, vyplývá z mezinárodního výzkumu.
9/16/2025 7:20:00 AMDeep Context umožní vyhodnotit celý obsah stránky, včetně tónu, sentimentu nebo témat, a porovnat jej s konceptem značky.
9/12/2025 7:40:00 AMNa letošní konferenci Brand Marketing přijede do Prahy odborník na marketingový leadership Thomas Barta. V rozhovoru s Janem Paterou mluví i o třech podobách odvahy v marketingu a o tom, jak se dívat na 4P v praxi.
9/10/2025 7:55:00 AMMarketingová agentura Fragile představuje novou brandovou identitu, která zahrnuje logo, claim, vizuální styl i web.
9/8/2025 11:05:00 AMBrand Finance sestavila aktuální žebříčky hodnoty značek v potravinářství, nealkoholických nápojích a v segmentu mléčných výrobků.
8/20/2025 6:35:00 AMElectrolux spustil globální kampaň, která představuje pračky a sušičky řady 900 v kontextu švédských hodnot a životního stylu.
8/19/2025 5:25:00 PMVýročí značky Merkur doprovodí třídenní akce „100 let šroubování“ v Polici nad Metují, která nabídne výstavy, dílny, komentované prohlídky i představení nové výroční stavebnice.
8/17/2025 8:00:00 AMReal Madrid a Barcelona dominují aktualizovanému žebříčku fotbalových značek od Brand Finance. Premier League je ale stále komerčně nejsilnější fotbalovou ligou světa.
8/16/2025 7:40:00 AMNa Hlavním nádraží v Praze byla otevřena 21. pobočka Libeřských lahůdek. Je navržena v novém konceptu, který se zásadně liší od toho stávajícího.
8/14/2025 5:05:00 PMŠkoda Auto je třetí nejprodávanější značkou v Evropě, táhne ji zájem o elektrifikované modely. Společnost oznámila výsledky za první pololetí 2025.
7/28/2025 12:10:00 PMZnačka Ragan sází na autenticitu. Novým ambasadorem se stal fotograf David Kraus.
7/27/2025 8:25:00 AMMáte skvělý produkt, o tom není pochyb. Lidé, kteří ho vyzkouší, se k vám rádi vracejí. Máte pěkné recenze. Ale stále vás nikdo pořádně nezná. Jak je to možné a co se s tím dá dělat? Toto dilema řeší celá řada menších a začínajících značek, píše Vojtěch Prokeš.
7/23/2025 10:00:00 AM