Seznam.cz zpoplatní uživatelům odmítnutí cílené reklamy
Seznam.cz zpoplatní možnost využívání služeb bez cílené reklamy. Do budoucna připravuje i zpoplatněnou možnost sledovat obsah na Seznamu bez display reklamy.
3/25/2024 9:55:00 AMSeznam.cz zpoplatní možnost využívání služeb bez cílené reklamy. Do budoucna připravuje i zpoplatněnou možnost sledovat obsah na Seznamu bez display reklamy.
3/25/2024 9:55:00 AMMedia Club po nabytí většiny v Impression Media přichází od ledna s novými balíčky pro prodej online reklamy. Její ceny pak navyšuje v rozmezí od 5 % do 20 %.
12/12/2023 7:15:20 AMInvestice do online reklamy v tuzemsku v roce 2022 meziročně vzrostly o 18 % a vystoupaly na 57 mld. Kč. Podle profesního sdružení SPIR je online nejsilnějším mediatypem na českém trhu.
4/17/2023 10:00:46 AMV minulém roce rostl trh slovenské onlinové reklamy o 2,5%. V druhém půlroce však nastal pokles.
4/8/2023 8:55:12 AMDigitalizace OOH reklamy znamená výrazné změny v nákupu reklamního prostoru, protože se postupně přesouvá do online prostředí.
2/28/2023 6:55:18 AMJaké bannerové pozice se nejčastěji používají v programatické display reklamě a jaké dosahují nejvyšších hodnot CTR? Ukazuje to srovnání od Seznam.cz připravené na základě dat Adformu.
5/26/2022 7:25:32 AMObjem internetové reklamy podle profesního sdružení SPIR loni meziročně rostl o 22 % a dosáhl dosud nejvyšších hodnot. Podle údajů SPIR také internet poprvé předběhl výši investic do televizní reklamy.
4/11/2022 8:15:22 AMMonitorované investice do internetové display reklamy a videoreklamy jsou za první tři letošní čtvrtletí vyšší než ve stejném období loni, ukazuje AdMonitoring.
10/26/2021 8:05:13 AMO změnách, které čekají digitální reklamu, jsme mluvili se zástupci společnosti Adform. Letos si připomíná 10 let na trhu.
3/1/2021 1:30:17 PM