Brit v kampani otevírá téma duševního zdraví veterinářů
Ve své nové kampani „Druhá tvář veteriny“ poukazuje Brit na psychickou vyčerpanost veterinárních lékařů.
11/28/2025 11:30:00 AMVe své nové kampani „Druhá tvář veteriny“ poukazuje Brit na psychickou vyčerpanost veterinárních lékařů.
11/28/2025 11:30:00 AMAnswear.cz se v nové kampani s názvem „Nebuďme lhostejní k tomu, co se skrývá uvnitř“ spojuje s Ligou otevřených mužů.
11/21/2025 9:50:00 AMRohlík se v kampani spojuje s Hedepy, pomocí kamenů v objednávkách vybídnou k odvaze vyhledat odbornou pomoc v péči o duševní zdraví.
10/9/2025 4:45:00 PMUniqa spouští novou kampaň „Buďme přítomní“, chce motivovat lidi k vědomému trávení společného času u jídla.
9/10/2025 10:00:00 AMForm Factory zahajuje spolupráci s neziskovou organizací Fokus Praha. Zaměří se na podporu duševního zdraví.
9/8/2024 7:20:00 AMAnswear pokračuje ve své CSR aktivitě „Nebuďme lhostejní k tomu, co se skrývá uvnitř”. Upozorňuje na důležitost vnitřní pohody.
6/5/2024 12:20:00 PM