Počet reklamních e-mailů na Black Friday meziročně klesl
Na letošní Black Friday změnili marketéři e-mailovou strategii, kampaně byly rozložené do delších časových úseků.
12/1/2025 12:00:00 PMNa letošní Black Friday změnili marketéři e-mailovou strategii, kampaně byly rozložené do delších časových úseků.
12/1/2025 12:00:00 PMPřípadová studie Tomas Arsov ukazuje, že e-mailing nemusí být jen o slevových kódech. Pokud se opírá o data, emoce a chytrou automatizaci, buduje dlouhodobé vztahy a přináší výsledky.
7/24/2025 10:20:00 AMSchránky provozované Seznamem přijaly loni 28 miliard zpráv, Ecomail evidoval 31% meziroční nárůst.
6/13/2025 7:10:00 AMZásadní změny v zabezpečení a robotické interakce ovlivní e-mailing i tento rok.
2/23/2025 8:15:00 AMObrat Ecomailu meziročně vzrostl o 38 % na 157 milionů korun, počet platících zákazníků se zvýšil o 34 %.
2/20/2025 6:55:00 AMMediální skupina CME pro e-mailovou rozesílku volí českou platformu Omnivery.
1/12/2025 8:25:00 AMReklamní e-maily v souvislosti s Black Friday už firmy neodesílají jen v pátek, ale také hlavně ve středu a v neděli, ukazují data Mailkitu.
12/15/2024 8:10:00 AMFalešná kliknutí dramaticky rostou, výrazný vzestup byl zaznamenán v druhém říjnovém týdnu, upozorňuje Mailkit.
10/21/2024 9:40:00 AMV prvním pololetí letošního roku oslovil v e-mail marketingu nejvíce české spotřebitele 29. únor.
8/4/2024 8:05:00 AMAž 54 % e-mailů tvoří na Seznamu marketingová sdělení, vyplývá z analýzy společnosti Ecomail a Seznam.cz.
4/29/2024 2:20:00 PM