Billa startuje věrnostní kampaň „Vymazlená sklizeň“
V nové věrnostní kampani nabízí Billa plyšové postavy v podobě ovoce a zeleniny.
1/18/2025 8:20:00 AMV nové věrnostní kampani nabízí Billa plyšové postavy v podobě ovoce a zeleniny.
1/18/2025 8:20:00 AMPo možnosti nákupu v mobilní aplikaci představuje Rossmann další online kanál – v prosinci spouští webový e-shop.
12/17/2024 9:05:00 AMYouTube Kids přináší aktualizaci, která sjednocuje design aplikace s hlavní aplikací YouTube. Tato změna zahrnuje nové uživatelské rozhraní a funkce, které přinášejí lepší zážitek pro malé uživatele i jejich rodiče.
12/15/2024 8:10:00 AMUmělá inteligence nemusí být zajímavá zdaleka pouze pro streamingové video platformy, ale také pro hráče na poli online audia. Tradiční výroční rekapitulace Spotify Wrapped měla nový rozměr.
12/12/2024 7:10:00 AMVe vánoční kampani nasazuje Tesco výherní kolo štěstí, za každých 500 korun nákupu mohou hrát zájemci o ceny.
12/5/2024 7:10:00 AMTasteTown nabízí restauracím a kavárnám bezplatnou propagaci výměnou za výhody pro zákazníky.
11/24/2024 8:20:00 AMRossmann chce svým zákazníkům pomáhat s nákupy prostřednictvím umělé inteligence.
11/23/2024 8:00:00 AMPPL představuje ve své mobilní aplikaci mojePPL věrnostní program s nabídkou slev pro objednávání i odesílání zásilek.
10/24/2024 11:10:00 PMSíť filtračních stanic Lokni vstupuje do osmé školní sezóny, cílí na 30% růst a plánuje rozšíření do dalších měst.
10/5/2024 12:00:00 PMV rámci kampaně na mobilní aplikace začíná Orlen využívat i sound branding.
9/16/2024 2:20:00 PM