Lidl z řetězců dává do reklamy nejvíc, vede i ve frekvenci nákupů
Data zohledňují tržní kategorii z pohledu hrubých výdajů do reklamy v ceníkových cenách a informaci o nákupu u jednotlivých značek řetězců.
6/12/2025 10:50:00 AMData zohledňují tržní kategorii z pohledu hrubých výdajů do reklamy v ceníkových cenách a informaci o nákupu u jednotlivých značek řetězců.
6/12/2025 10:50:00 AMYouTube se z pozice „doplnku k televizi“ posunul do role stěžejní videoplatformy s přímým obchodním dopadem, zaznělo na konferenci Google Marketing Live.
6/2/2025 6:50:00 AMGoogle v úterý večer oznámil řadu produktových novinek. Spojuje je nejnovější generace umělé inteligence Gemini.
5/21/2025 7:00:00 AMPopulární jazykový model představil nové funkce, které z něho mohou udělat významného hráče na poli on-line nakupování.
5/12/2025 7:30:00 AMSledování videoplatformy YouTube na velkých obrazovkách už v USA převažuje nad mobily. Platforma zároveň testuje nové možnosti sledování.
4/27/2025 7:20:00 AMTrh české e-commerce čekají zásadní změny a marketplaces v nich budou hrát stále důležitější roli.
2/18/2025 7:15:00 AMStudie Future Consumer Index, kterou každoročně provádí poradenská společnost EY, odhaluje vývoj v chování českých spotřebitelů.
12/16/2024 12:30:00 PMOnlinová platforma Glow & Know vychází z maďarské předlohy Krémmania, opírá se o produktovou databázi a uživatelské recenze.
12/5/2024 8:55:00 AMPodle průzkumu Salesforce zvyšuje umělá inteligence nároky na značky. AI by před člověkem při nakupování lidé upřednostnili zejména kvůli rychlejší obsluze.
12/1/2024 7:50:00 AMDo přehledu ve vyhledání pomocí AI vkládá Google poprvé reklamy. Novinka přichází v době zvyšujícího se tlaku na tržní podíl Googlu ve vyhledávání.
10/13/2024 8:00:00 AM