Evropský trh CTV musí přidat, inzerenti chtějí výsledky
Trh CTV reklamy vyžaduje odpovědnost a konkrétní výsledky z investic. Evropa v tomto ohledu stále zaostává za USA, píše William Jones z Adformu.
7/5/2025 7:10:00 AMTrh CTV reklamy vyžaduje odpovědnost a konkrétní výsledky z investic. Evropa v tomto ohledu stále zaostává za USA, píše William Jones z Adformu.
7/5/2025 7:10:00 AMDo digitální reklamy směřují v Evropě dvě třetiny reklamních investic. Většina evropských zemí loni zaznamenala dvouciferný růst výdajů do digitální reklamy, shrnuje nová zpráva IAB Europe.
5/25/2025 8:20:00 AMAdTech společnost Eskimi vstupuje na český trh, zaměřuje se na programatickou reklamu a kreativy podložené daty.
4/11/2025 10:25:00 AMVision Thing rozšířila svou programatickou DOOH síť o tři nové lokality v Praze.
11/22/2024 1:35:00 PMNový formát Multiformat Carousel umožňuje nejen přehrávat video reklamní spoty, ale také zobrazovat bannerovou reklamu v nekonečné smyčce.
4/29/2024 6:45:00 AMProgramatická reklama se na českém trhu za roky značně posunula a dnes je často preferovanou volbou klientů, říká odborník David Bauckamnn.
9/12/2023 7:15:36 AMMediální skupina OMG využila digitální reklamní plochu ve veřejném prostoru pro netradiční kreativní kampaň.
7/31/2022 7:40:03 AMJaké bannerové pozice se nejčastěji používají v programatické display reklamě a jaké dosahují nejvyšších hodnot CTR? Ukazuje to srovnání od Seznam.cz připravené na základě dat Adformu.
5/26/2022 7:25:32 AM