Věrnostní programy se firmám vyplácí, myslí si to 83 % firem
Návratnost investic do věrnostního programu je většinou pozitivní, v průměru přináší 5,2x více, než jsou vstupní náklady, ukazuje průzkum Antavo.
5/31/2025 8:15:00 AMNávratnost investic do věrnostního programu je většinou pozitivní, v průměru přináší 5,2x více, než jsou vstupní náklady, ukazuje průzkum Antavo.
5/31/2025 8:15:00 AMPopularita umělé inteligence v České republice roste. Dnes ji využívá už 60 % populace.
5/24/2025 8:25:00 AMMobilní telefon se stává hlavním kanálem pro komunikaci se zákazníky, přesto má valná většina firem pro mobilní marketing nedostatečnou strategii, ukazuje výzkum eMarketer.
5/18/2025 7:45:00 AMVětšina Čechů hraje pravidelně, pro mladší generaci jsou hry běžnou součástí života, vyplývá z průzkumu Komerční banky.
5/15/2025 7:25:00 AMZápasy v rámci nadcházejícího mistrovství světa v ledním hokeji si nenechá jíž 68 % Čechů.
5/9/2025 10:00:00 AMProvozovatelé volnočasových konceptů uzavřeli loni o 15 % více nájemních smluv a obsadili o 20 % více plochy než v předchozím roce.
5/7/2025 11:40:00 AMS pozitivním vývojem ekonomiky se zlepšuje i spotřebitelská důvěra a ochota Čechů utrácet za prémiové produkty, vyplývá z průzkumu NIQ.
5/7/2025 6:45:00 AMVětšina tuzemské populace není k tvrzením o udržitelných aktivitách firem příliš důvěřivá. Ekologické produkty a služby jsou podle ní drahé.
4/2/2025 7:15:00 AMExistuje několik způsobů, jak svou kreativou získat diváckou pozornost bez nutnosti investovat miliony, píše Votějch Prokeš z agentury Behavio.
3/3/2025 7:05:00 AMPostavy Elona Muska a Marka Zuckerberga jsou v současné době vnímány více negativně než pozitivně, ukazuje aktuální průzkum Pew Research Center.
2/28/2025 7:00:00 AM