Fostra: S budováním důvěry začínáme každý rok nanovo
V zásadě každou sezónu musíme u lidí vybudovat důvěru v naše kompetence, popisuje marketing ve vzdělávání marketér Fostry Robert Arient.
6/10/2025 6:50:00 AMV zásadě každou sezónu musíme u lidí vybudovat důvěru v naše kompetence, popisuje marketing ve vzdělávání marketér Fostry Robert Arient.
6/10/2025 6:50:00 AMV našem případě je zásadní pracovat s lokálním marketingem, tedy tím, co kolemjdoucí vidí u naší pobočky z ulice, říká Andrea Fenn z Twistcafe Group.
6/6/2025 7:00:00 AMNaším cílem je vytvořit rovné podmínky pro všechny licencované partnery a jasně vymezit, kdo je oprávněn značku Tatra využívat, říká marketér Tatra Trucks Dalibor Ondruch.
5/20/2025 1:00:00 PMZážitek s Jupíkem chceme dostat i mimo spotřební příležitost pitného režimu, popisuje k novým aktivitám značky marketérka Lenka Tenglerová.
5/16/2025 7:30:00 AMPortál Ekonews nedávno spustil placenou sekci. „Naším cílem je pokrýt touto cestou zhruba 20 % našich ročních nákladů,“ říká jeho šéfredaktorka Martina Patočková.
5/13/2025 11:00:00 AMPřed měsícem Air Bank uvedla nový komunikační koncept. Podle marketéra Oldřicha Dostála je na něj pozitivní odezva u stávajících i potenciálních klientů.
4/8/2025 7:00:00 AMPro mnoho značek branding znamená především větší logo a název, to ale nestačí, říká Arnaud Debia, Global Creative Development Director z Ipsosu.
3/19/2025 7:10:00 AMOdpovědný přístup firem je vstupenkou k přízni nových cílových skupin, myslí si Marek Pražák ze Svengali Communications.
1/7/2025 2:50:00 PMRozhovory moderátora, novináře, PR manažera a v posledních měsících mediálního zástupce OK TV Reného Kekelyho jsou v plné délce a bez reklam zpoplatněny na Herohero.
11/11/2024 7:00:05 AMNechceme stavět izolované firmy, ale svět Directu, který bude přinášet lidem venku „lehkost naplno“, říká marketérka Direct pojišťovny Nela Maťašeje.
10/22/2024 2:05:00 PM