Bistro Social mění svůj název na Dentsu Social
Agentura Bistro Social se přejmenovává na Dentsu Social. Chce posouvat hranice v oblasti social media marketingu.
7/5/2025 7:05:00 AMAgentura Bistro Social se přejmenovává na Dentsu Social. Chce posouvat hranice v oblasti social media marketingu.
7/5/2025 7:05:00 AMObsah od autorů, který vytvářejí na míru značkám, sílí a v některých případech mu zadavatelé dávají přednost před využitím influencerů. Mluvilo se o tom na konferenci Marketing Meeting.
6/23/2025 7:25:00 AMDo digitální reklamy směřují v Evropě dvě třetiny reklamních investic. Většina evropských zemí loni zaznamenala dvouciferný růst výdajů do digitální reklamy, shrnuje nová zpráva IAB Europe.
5/25/2025 8:20:00 AMZnačky, které chtějí být relevantní pro generaci Z, musí přestat mluvit „na ni" a začít mluvit „s ní". Nestačí být vidět, je třeba být součástí jejich světa, přinášet hodnotu a hlavně být autentický, zaznělo na úterní konferenci Instragrammy.
5/14/2025 1:25:00 PMPrima uvedla nový mediální projekt CoolLab, který se zaměřuje na projekty pro mladé cílové skupiny.
4/24/2025 5:10:00 PMV moři sociálních sítí je určena nejen těm, kteří se o správu sítí zajímají profesně, ale i všem, kteří se chtějí v digitálním světě zorientovat.
4/20/2025 7:50:00 AMNapříč sociálními sítěmi dosáhla skupina Prima v letošním prvním čtvrtletí 800 milionů impresí.
4/7/2025 3:35:00 PMObsah na streamovacích placených službách se zdá být uživatelům drahý, především mladší generace Z tráví více času sledováním videí na sociálních platformách. Ukazuje to nová zpráva popisující mediální digitální trendy od Deloitte.
3/26/2025 12:55:00 PMDo čela týmu sociálních médií v agentuře Ogilvy nastupuje Tereza Sabová.
3/6/2025 1:00:00 PMNová strategie skupiny Mafra na sociálních sítích se projevila v nárůstu impresí značek skupiny v loňském roce o 49 %.
2/24/2025 1:15:00 PMPro demokraticky zdravou konfiguraci jsou potřeba tři typy médií – soukromá, veřejnoprávní i komunitní, která však u nás prakticky neexistují, říká profesor Nico Carpentier.
1/29/2025 1:20:00 PMOnline zpravodajské zdroje jsou ve Spojeném království stejně využívané jako televizní zprávy, které oproti loňsku poklesly. Televizní a rozhlasové zprávy jsou však stále důvěryhodnější, ukazuje nová zpráva regulátora Ofcom. Všímá si také rostoucí síly YouTube jako informačního zdroje.
9/11/2024 1:20:00 PM