Franz Josef Kaiser komunikuje kampaní „Nebuď konzerva“
Nová komunikace značky Franz Josef Kaiser chce inspirovat spotřebitele, aby nesetrvávali v rutině, ale "objevovali chuť do života prostřednictvím kvalitního jídla".
10/7/2025 3:15:00 PMNová komunikace značky Franz Josef Kaiser chce inspirovat spotřebitele, aby nesetrvávali v rutině, ale "objevovali chuť do života prostřednictvím kvalitního jídla".
10/7/2025 3:15:00 PMVětšina e-shopařů využívá AI jen na popisky a překlady. Její implementace do každodenní praxe je pomalá.
10/7/2025 6:55:00 AMJelení lůj spouští kampaň, jejímž cílem je představit značku a její portfolio. Jako vizuální symbol značky slouží jelení parůžky.
10/2/2025 2:45:00 PMAI posouvá média, marketing i způsob, jak tvoříme a konzumujeme obsah. Řečníci 20. ročníku konference ukáží na výzvy, které čekají digitální svět, a nabídnou strategie, jak na ně reagovat.
9/22/2025 10:30:00 AMBarletta otevřela první specializované studio na audiovizuální tvorbu s využitím umělé inteligence.
9/17/2025 12:45:00 PMAčkoli Češi zůstávají vůči umělé inteligenci stále spíše skeptičtí, zájem o její nástroje neustále roste. Každý třetí Čech už zkusil ChatGPT, ale jen málokdo ví, kde se s AI denně setkává, vyplývá z výzkumu Ipsos.
9/8/2025 6:50:00 AMRozmach takzvané umělé inteligence viditelně proměňuje i podobu reklam. Včetně těch, které se objevují v pomyslné módní Bibli.
8/8/2025 7:00:00 AMZnačka parfémů na praní Puella vstupuje do televize, nasazuje do ní spot vytvořený umělou inteligencí.
7/31/2025 2:50:00 PMS rozvojem umělé inteligence vzniká čím dál více i AI influencerů. Značky, které je používají, však zájem spotřebitelů nemají zaručen.
7/30/2025 7:00:00 AMAgentury do jisté míry ztratily svou roli komunikačních mágů a nutí je to být ještě lepší než dřív, myslí si Tomáš Jindříšek, šéf skupiny DFMG.
7/28/2025 7:15:00 AM