Polská zkušenost: Jak se měří televizní sledovanost
Obchodní zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia uvádí novou sérii rozhovorů s odborníky na televizní a mediální trh pod značkou expert talks.
4/29/2025 6:45:00 AMObchodní zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia uvádí novou sérii rozhovorů s odborníky na televizní a mediální trh pod značkou expert talks.
4/29/2025 6:45:00 AMAž 40 % Čechů ve věku 15-49 let využilo alespoň občas nástrojů umělé inteligence (AI) k vyhledávání na internetu, zjistil výzkum OMG Research.
4/28/2025 7:10:00 AMProcento lidí, kteří jsou v Česku ochotni platit za zpravodajství na internetu, se příliš nezvyšuje. Velká většina platit za zpravodajství neplánuje, vyplývá z nové studie ResSolution Group a Nielsen.
4/25/2025 7:25:00 AMProfesní asociace APRA představila pravidla pro férovou politickou komunikaci s ambicí změnit stávající situaci.
4/17/2025 8:00:00 AMDrtivá většina respondentů si myslí, že v Česku politické kampaně eticky vedeny nejsou. Dvě třetiny vnímají, že se situace zhoršila v posledních letech, vyplývá z výzkumu NMS Market Research.
4/16/2025 3:25:00 PMZnačka šperků Furiosa chce místo bolestivého šlehání posílit ženskou sebedůvěru.
4/16/2025 11:30:00 AMPřestože většina Čechů nemá zkušenost s výkupem starého či použitého nábytku, téměř 70 % respondentů by o této možnosti uvažovalo, zjistil průzkum ResSolution Group.
4/15/2025 6:50:00 AMATO podepsalo kontrakt na realizaci mobilního měření TV sledovanosti s agenturou ResSolution Group.
4/14/2025 9:40:00 AMAquapalace Praha klade důraz na detailní zpětnou vazbu zákazníků – od mystery shoppingu až po okamžité reakce přes online kiosky a CX aplikace, popisuje ředitelka Vladana Horáková a Václav Šojdel z agentury Market Vision.
4/11/2025 11:10:00 AMVýzkum poslechovosti rádií přináší výsledky na základě nových hybridních dat.
4/9/2025 4:10:00 PM