Spotřebitelé chtějí od značek humor, ty se ho často bojí
Až 72 % spotřebitelů by si vybralo značku se smyslem pro humor před její konkurencí. Většina zadavatelů se však legrace obává.
6/27/2022 12:00:10 PMAž 72 % spotřebitelů by si vybralo značku se smyslem pro humor před její konkurencí. Většina zadavatelů se však legrace obává.
6/27/2022 12:00:10 PMAgentura Stem/Mark ukazuje v novém projektu, jak výzkum pomáhá českým firmám a institucím v naplňování jejich obchodních cílů.
6/23/2022 11:40:04 AMV charitativní činnosti se podle Čechů nejvíce angažuje Člověk v tísni, ve sponzoringu Škoda a ČEZ.
6/23/2022 9:00:03 AMMarketplaces mají ve světě silné postavení, v Česku však jejich obliba také rychle stoupá. Pro firmy nabízejí nové příležitosti.
6/20/2022 7:30:02 AMJako nejlepší novinku roku 2022 vybrali spotřebitelé produkt Tuňák celý s extra panenským olivovým olejem Franz Josef Kaiser od společnosti Gaston.
6/20/2022 7:05:28 AMPlacenou televizi využívá podle Atmedia indexu 56 % Čechů ve věku 15-69. Za televizi v průměru platí 386 Kč měsíčně.
6/16/2022 10:20:47 AMHodnota největších světových značek za uplynulý rok dále rostla, nejhodnotnější značkou se stal Apple, ukazuje nový žebříček BrandZ od agentury Kantar.
6/15/2022 2:50:09 PMPodle nové zprávy Digital News Report od Reuters Institute přibývá lidí, kteří se zpravodajským informacím vyhýbají. Stagnuje také počet předplatitelů za online zpravodajství.
6/15/2022 7:10:31 AMLidé nakupují potraviny online dvakrát častěji než před covidem, internetové lékárny či dovážku občerstvení využívají třikrát častěji.
6/13/2022 7:00:15 AMSlané chuti pochutin dává přednost 41 % internetových Čechů a sladké 40 %. Jedna pětina potom ani jedné.
6/10/2022 12:25:19 PM